رونمایی رسمی از ریمیک سایلنت هیل ۲ برای پلی استیشن 5 و PC

باتوجه‌به توضیحات ارائه‌شده در بلاگ رسمی پلی استیشن مشخص شد که ریمیک سایلنت هیل ۲ روی کنسول PS5 از هپتیک فیدبک (لرزش‌های پرجزئیات دوال‌سنس) پشتیبانی می‌کند، خالی از صفحات لودینگ است و از صدای سه‌بعدی بهره می‌برد. سازندگان اعلام کردند که هم ست‌پیس‌ها و هم سیستم مبارزه در این ریمیک با تغییر اساسی روبه‌رو شده‌اند.

شرکت Konami و استودیو بلوبر تیم به‌صورت رسمی از ریمیک Silent Hill 2 به‌عنوان یکی از پروژه‌های در دست تولید مجموعه بازی سایلنت هیل رونمایی کردند.

ریمیک سایلنت هیل ۲ به‌عنوان انحصاری کنسولی زمانی پلی استیشن 5 سونی عرضه خواهد شد و اکنون گیمرها می‌توانند آن را در Wishlist اکانت پلی استیشن استور خود قرار دهند. استودیو Bloober Team که با بازی‌های ترسناک مختلف همچون Observer شناخته می‌شود، از ماه‌ها قبل مشغول بازسازی بازی Silent Hill 2 با آنریل انجین 5 است.

پس از سال‌ها انتظار کشیدن طرفدارها برای ملاقات با سری بازی Silent Hill، شرکت ژاپنی کونامی بالاخره در حال بازگرداندن این مجموعه است. به همین خاطر دقایقی قبل طی یک رویداد آنلاین شاهد رونمایی از چهار بازی در حال ساخت در مجموعه‌ی سایلنت هیل بودیم که تیم‌های مختلف روی آن‌ها کار می‌کنند. یکی از این پروژه‌ها همان‌طور که شایعات می‌گفتند، اثری نیست غیر از ریمیک بازی Silent Hill 2 که استودیو لهستانی بلوبر تیم به ساخت آن می‌پردازد.

بلوبر تیم با ایتو و یامائوکا همکاری نزدیکی برای بازسازی سایلنت هیل ۲ دارد و تیم سازنده می‌گوید که این ریمیک از استایل موسیقیایی و طراحی صوتی تازه‌ای بهره می‌برد. گیم‌پلی سایلنت هیل ۲ در این نسخه به‌گفته‌ی سازندگان، مدرن می‌شود. در این بین یکی از تغییرات گیم‌پلی نسبت به نسخه‌ی اصلی در دوربین روی شانه‌ی آن به چشم می‌خورد. قطعا این زاویه‌ی دید می‌تواند روی جنس همراهی بازیکن‌ها با شخصیت جیمز ساندرلند تاثیر بگذارد.

بخوانید  بررسی بازی Jusant | یونیک‌ترین تجربه سال

متئوس لنارت، کارگردان بازی The Medium شخصی است که اعضای استودیو بلوبر تیم زیر نظر او به تولید ریمیک سایلنت هیل ۲ می‌پردازند. هنوز نمی‌دانیم که این محصول دقیقا در چه زمانی به‌دست گیمرهای کنسول PS5 و پلتفرم PC می‌رسد.



منبع

دانلود ویدیو از آپارات

براساس جدیدترین اخبار بازی به‌صورت رسمی می‌دانیم که ماساهیرو ایتو و آکیرا یامائوکا به ترتیب وظیفه‌ی کار روی طراحی موجودات و موسیقی متن این ریمیک را بر عهده دارند. این دو نفر نقش بزرگی در موفقیت نسخه‌های قدیمی مجموعه داشته‌اند و بازگشت آن‌ها می‌تواند برای طرفدارها هیجان‌انگیر باشد. در ادامه می‌توانید تریلر ریمیک سایلنت هیل ۲ را به تماشا بنشینید.