نتفلیکس پروژه های جدید گامبی وزیر خالق سریال را رد کرد


خالق سریال Queen's Gambit و سریال Godless اخیرا اعلام کرده است که نتفلیکس با تولید سه پروژه جدید او موافقت نکرده است.

اسکات فرانک، فیلمنامه نویس و مشاور برجسته فیلم است که بیشتر به خاطر نویسندگی و کارگردانی دو سریال کوتاه تحسین شده برای نتفلیکس شناخته شده است. اولین سریال اسکات فرانک برای نتفلیکس Godless بود که با استقبال خوبی روبرو شد، اما سریال بعدی او، Queen's Gambit او نه تنها برنده چندین جایزه معتبر شده است، بلکه به یک پدیده فرهنگی و نام ستاره جوان آن تبدیل شده است. آنیا تیلور جوی بر سر زبان ها بگذار

همکاری اسکات فرانک و نتفلیکس با موفقیت قابل توجهی همراه بود. از این رو انتظار می رفت که وی به تولید سریال های بیشتری برای این شبکه ادامه دهد. با این حال، اسکات فرانک در مصاحبه ای با مجله نیویورکر اطلاعات شگفت انگیزی را به اشتراک گذاشت و ادعا کرد که غول استریم با تولید پروژه های آینده خود موافقت نکرده است. او سه پروژه را به شبکه پیشنهاد داده بود که یکی از آنها حتی امکان اتحاد مجدد اسکات فرانک با آنیا تیلور جوی را داشت، اما هیچ کدام نتوانستند توجه نتفلیکس را به خود جلب کنند.

اگرچه اطلاعاتی از این دو پروژه در دست نیست، اما به نظر می رسد پروژه ای که آنیا تیلور جوی در آن نقش اصلی را بازی کند، اقتباسی از رمان «خنده در تاریکی» بوده است. ولادیمیر ناباکوف با همکاری بود مگان ابوتنویسنده سریال The Deuce and Dare Me در دست ساخت بود

بخوانید  Here's When Disney Plus Password-Sharing Crackdown Begins And Why Disney Is Doing It

رمان خنده در تاریکی به دلیل پس‌زمینه اثر معروف دیگری از ولادیمیر ناباکوف، لولیتا، که در سال 1962 توسط استنلی کوبریک برای فیلم اقتباس شده است، شناخته می‌شود. این رمان داستان یک منتقد هنری از مردی میانسال را روایت می‌کند که عاشق او می‌شود. یک دختر 17 ساله برنامه اسکات فرانک این بود که این رمان را به یک فیلم نوآر واقعی تبدیل کند. مگان ابوت درباره کار خود می گوید: «ما در مورد این شخصیت به عنوان یک زن دوست داشتنی نوشتیم که نادیده گرفته می شود، اما سیاه پوستان بزرگ همیشه از او مراقبت می کنند. اسکات می خواست دیدگاه زنانه در این اثر برجسته شود.

اسکات فرانک در حال حاضر در سریال جدیدی به نام مستر اسپید حضور دارد با بازی کلایو اوون (بازیگر سینما، بازیگر سینما Children of Men و فیلم Inside Man) که این ماه از شبکه AMC پخش می شود. در آینده، اسکات فرانک همچنین با نتفلیکس برای کارگردانی اقتباسی از رمان پلیسی نویسنده دانمارکی Department Q همکاری خواهد کرد. یوسی آدلر-آولسن انتظار می رود این پروژه بعدی این نویسنده و کارگردان باشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر