فصل سوم سریال شکارچی ذهن باید ساخته شود


یکی از بازیگران سریال اخیر Mindunterآ احتمال احیای آن توسط دیوید فینچر و بازگشت سریال با فصل سوم را مطرح کرد.

با گذشت پنج سال از پخش فصل آخر سریال شکارچی ذهن، هولت مک کالیبازیگر این سریال اعلام کرد دیوید فینچر نتفلیکس در حال بررسی راه اندازی مجدد این کلاسیک است.

هولت مک‌کالانی به Awards Daily گفت: «شنیدم که دیوید به آن فکر می‌کرد. نمی گویم این نمایش قطعا برمی گردد، اما می گویم اگر نمایش برگردد، حتما برای بازی برمی گردم. شما می توانید حرف من را قبول کنید، اما همه چیز به خواسته دیوید بستگی دارد.

البته مک‌کالانی به کسانی که منتظر هر اعلامیه‌ای بودند گفت که شکارچی ذهن برای فصل سوم بازخواهد گشت: «با این حال، چند سالی می‌گذرد؛ بنابراین بعید است که سریال بازگردد، اما این نشانه‌ای است که دیوید فینچر به آن فکر می‌کند. “

سریال شکارچی ذهن بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده است جان ای داگلاس و مارک اولشیکر ساخته شده است و داستان ایجاد واحد علوم رفتاری FBI و ادامه تعقیب قاتلان زنجیره ای را روایت می کند. هولت مک کالی در نقش مامور اف بی آی به نام بیل تنچ. جاناتان گروف نقش هولدن و آنا تورو در این سریال نقش وندی کار را بازی کردند.

از زمان پخش فصل دوم در سال 2019، شکارچی ذهن وارد یک سکوت رسانه ای طولانی شده است و فقط گاهی اوقات اشاره های کوتاهی در آن وجود دارد. در حالی که برخی از طرفداران انتظار داشتند این سریال پس از یک وقفه چند ساله برای فصل سوم بازگردد، دیوید فینچر در فوریه 2023 بیانیه ای را ارائه کرد که بسیاری از بینندگان را ناامید کرد.

بخوانید  پخش تریلر ریمیک System Shock با محوریت هوش مصنوعی ترسناک SHODAN

دیوید فینچر در مصاحبه ای با Journal du Dimanche توضیح داد: من به دو فصل اول بسیار افتخار می کنم، اما سریال گران است و به نظر نتفلیکس، ما نتوانسته ایم آنقدر بیننده جذب کنیم که چنین سرمایه گذاری قابل توجهی را توجیه کنیم.

چندی پیش آصف کاپادیا کارگردان دو قسمت از سریال شکارچی ذهن در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی از تقاضای واقعی فصل سوم شکارچی ذهن خبر داد.، این در واقع می تواند اتفاق بیفتد …

در حال حاضر انتظار برای فصل سوم سریال Mindhunter ادامه دارد و تا زمانی که اطلاعات امیدوارکننده تری را بشنویم ادامه خواهد داشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر