مجموعه فیلم های اکولایزر با قسمت سوم به پایان می رسد

دنزل واشنگتن در فیلم The Equalizer 3 دوباره بازی می کند داکوتا فانینگ همبازیانی که سابقه همکاری در فیلم مرد آتش را دارند. دیوید دیمان، گایا اسکودلارو، سونیا بن عمار، ریمو جیروناآاندرا دودرو و یوجین ماستراندرا بازیگران دیگری نیز در فیلم اکولایزر 3 ایفای نقش می کنند. قسمت سوم فیلم اکولایزر انتقام اکولایزر قرار است 10 سپتامبر اکران شود.



در The Equalizer 3، رابرت مک کال سعی می کند با کارهای وحشتناکی که در گذشته انجام داده کنار بیاید و صلح عجیبی را در خدمت عدالت از جانب ستمدیدگان می یابد. او که از خانه خود در جنوب ایتالیا شگفت زده می شود، متوجه می شود که دوستانش توسط اراذل و اوباش محلی کنترل می شوند. با تشدید اوضاع، رابرت مک کال دقیقاً می داند که باید چه کاری انجام دهد: برای محافظت از دوستانش با مافیا روبرو شود.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که سونی پیکچرز اولین پوستر بازی The Equalizer 3 را با طرفداران خود به اشتراک گذاشته و از انتشار اولین تریلر آن تا پایان روز خبر داده است. در توضیحات توییتی از سونی پیکچرز گفته می شود این فیلم آخرین حضور است دنزل واشنگتن او نقش رابرت مک کال را بازی خواهد کرد. جالب اینجاست که دنزل واشنگتن در هیچ فیلم بعدی به جز سریال Equalizer بازی نکرد.

اولین پوستر فیلم The Equalizer 3 با بازی دنزل واشنگتن

سونی پیکچرز با انتشار پوستر جدیدی از The Equalizer 3 اعلام کرد که اولین تریلر این فیلم اکشن انتقامی تا پایان امروز منتشر خواهد شد.