معرفی Ballistic به عنوان یک شخصیت جدید Apex Legends در New Trailer


Respawn با انتشار یک ویدیوی سینمایی، شخصیت جدید بازی Apex Legends با نام Ballistic را معرفی کرد.

طی آخرین اخبار بازی، Respawn Entertainment شخصیت جدیدی را معرفی کرد که در آینده به لیست قهرمانان بتل رویال Apex Legends خواهد پیوست. این شخصیت جدید Ballistic نام دارد و Respawn او را در آخرین قسمت از ویدیوهای فیلم Stories from the Outlands معرفی کرد.

بالستیک یک ورزشکار و عضو سابق Thunderdome است که پس از مرگ غم انگیز یک هم تیمی و یکی از اعضای خانواده اش به پایان رسید. از آن زمان، بالستیک کنار می‌رود و توجه او به خانواده‌اش کاهش می‌یابد تا اینکه تصمیم می‌گیرند او را ترک کنند. سپس بالستیک متوجه می‌شود که پسرش در بازی‌های Apex پذیرفته شده است و بالیستیک را وادار به عمل می‌کند. او در نهایت به ملاقات مدیر مسابقات Apex می رود تا پسرش را جایگزین کند و بدین ترتیب جان او را نجات دهد.

Respawn قصد دارد تا چند روز دیگر از فصل جدید بازی Apex Legends با عنوان Arsenal رونمایی کند. با توجه به اینکه Ballistic قهرمان جدید این فصل خواهد بود، احتمالاً اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد سبک مبارزه و توانایی های او خواهیم دید. در حال حاضر، جزئیات زیادی در مورد فصل جدید Apex Legends نمی دانیم. با این حال، Respawn قبلاً به‌روزرسانی نقشه World’s Edge را برای این فصل تأیید کرده بود.

دانلود فیلم آپارات

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی Apex Legends با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

بخوانید  فروش ۲.۷ میلیون نسخه فیزیکی بازی Splatoon 3 در ژاپن طی ماه سپتامبر