احتمال انتشار بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در آگوست 2023

اگرچه جزئیات کمی از Armored Core 6: Fires of Rubicon از زمان معرفی آن در The Game Awards 2022 منتشر شده است، اما بدون شک یکی از برجسته‌های امسال است. پس از افشای آثار هنری و رده سنی بازی در کره جنوبی، یکی از افشاگران به انتشار تریلر جدیدی در 8 می (28 آوریل) اشاره کرد. اکنون تام هندرسون وی به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که این بازی در تاریخ 3 سپتامبر (25 مرداد) منتشر خواهد شد.

جالب اینجاست که منابعی از Exputer Media به eXtas1s اطلاع دادند که Armored Core 6: Fires of Rubicon قرار است بین سپتامبر و اکتبر منتشر شود. این افشاگر سابقه خوبی در افشای اطلاعات دارد و به درستی انتشار Baten Kaitos 1 و 2 HD Remaster را به بیرون درز کرده است. تام هندرسون به نقل از منابع آگاه مدعی شد که به زودی اطلاعیه ای درباره این بازی منتشر خواهد شد. با این حال، او کاملاً مطمئن نیست.

تام هندرسون از Insider-Gaming می گوید که بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon از FromSoftware در ماه آگوست عرضه خواهد شد.

همانطور که برخی افراد حدس می زنند، این احتمال وجود دارد که Armored Core 6: Fires of Rubicon در رویداد Summer Game Fest که در تاریخ 8 ژوئن برگزار می شود، نمایش داده شود. این بازی بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. برخلاف بسیاری از کارهای اخیر FromSoftware، این بازی یک بازی ویدیویی Solarborn نیست.

بخوانید  پایان یک غیبت طولانی؛ موشک فالکون هوی اسپیس ایکس برای اولین بار در سه سال گذشته پرتاب شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر