مانند The Witcher، Final Fantasy 7 Rebirth نیز دارای محتوای ثانویه غنی خواهد بود


نائوکی هاماگوچی، کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth، می‌خواهد این بازی یکی از آثار با محتوای غنی و راضی‌کننده برای بازیکنان باشد.

اسکوئر انیکس ادعا می کند که Final Fantasy 7 Rebirth با 40 ساعت داستان اصلی و 100 ساعت محتوا برای تکمیل خواهد بود و محتوای جانبی تقریباً 80 درصد از تجربه بازی را تشکیل می دهد.

موتومو توریامامعاون بازی Final Fantasy 7 Rebirth در گفت و گو با گیم اینفورمر با تاکید بر اینکه محتوای گسترده بازی نه تنها باعث افزایش طول مدت بازی نخواهد شد، گفت: شاید تعدادی از بازیکنان فکر می کنند که محتوای فرعی تنوع، تعداد بازی ها را قربانی می کند. روبروی آنها بازی هایی با دنیای بزرگ و محتوای زیاد. مطالب بی شماری وجود دارد.

Motomo Toriyama ادامه می دهد: «در Final Fantasy 7 Rebirth، ما روی تعدادی زیرمحتوا کار کردیم تا آنها را ثروتمند کنیم. برای ما بسیار مهم بود که بازیکنان بتوانند اشکال مختلفی از گیم پلی را در این محتوای فرعی تجربه کنند. به این ترتیب معتقدم توانستیم گونه خاصی را در میان آثار مشابه پیدا کنیم. »

نائوکی هاماگوچی، کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth از The Witcher 3 به عنوان بازی نقش آفرینی مورد علاقه خود نام برد و به دلیل محتوای جانبی آن مورد تحسین قرار گرفت. نائوکی هاماگوچی The Witcher 3 را “الهام بخش و پایه” محتوای Final Fantasy 7 Rebirth می نامد. در حالی که پیش از این توضیحاتی در این خصوص ارائه کرده بود.

نائوکی هاماگوچی در این باره توضیح داد: «ما تحقیقات زیادی روی آثاری با عناصر بازی نقش‌آفرینی جهان باز مانند Witcher 3: Wild Hunt انجام دادیم و این را مبنایی برای توسعه Final Fantasy 7 Rebirth قرار دادیم. به طوری که این بازی یکی از این آثار است و محتوایی دارد که بازیکنان را راضی می کند.»

بخوانید  Access-Ability نمایشگاه تابستانی ژوئن 2024 خود را اعلام می کند

در حین کاوش در دنیای Final Fantasy 7 Rebirth و مواجهه با ماموریت هایی مانند Chudley، بازیکنان می توانند رویدادهای دیگری را کشف کنند که نه تنها جوایز ارزشمندی را ارائه می دهند، بلکه حاوی داستان ها و اطلاعات ارزشمندی در مورد دنیای Final Fantasy هستند. در همین راستا، سیستم افینیتی گسترش یافته و تکمیل هر ماموریت فرعی، بازیکن را به شخصیت های دیگر نزدیک می کند.

نائوکی هاماگوچی در این مصاحبه ادامه داد: «ما می‌خواستیم به بازیکنان این آزادی را بدهیم که آیا می‌خواهند به سادگی داستان اصلی را پیش ببرند و تجربه ماموریت‌های اصلی را نادیده بگیرند، یا خود را در محتوای جانبی و روابط بین شخصیت‌ها غوطه‌ور کنند و فراتر بروند. عمیق‌تر در داستان، درک یا حتی یافتن تعادل بین این دو. ما می‌خواستیم به بازیکنان این آزادی را بدهیم.”

Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ 10 ژانویه (29 فوریه) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر