لی سون کیون بازیگر انگل درگذشت


لی سئون کیون، بازیگر محبوب کره جنوبی که بیشتر برای بازی در فیلم انگل شناخته شده بود، درگذشت.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، لی سئون کیون بازیگر محبوب کره جنوبی درگذشت. هالیوود ریپورتر به نقل از سرویس خبری یونهاپ کره جنوبی تایید کرد که جسد لی سان کیون در ماشینش در پارک سئول پیدا شده است. گفته می شود همسرش پس از ناپدید شدن شوهرش با گذاشتن یادداشت خودکشی به پلیس خبر داد و سرانجام امروز جسد او پیدا شد. لی سون کیون 48 ساله بود.

رسانه های محلی گفتند که لی قبلاً توسط پلیس به دلیل استفاده از مواد مخدر مورد بازجویی قرار گرفته بود. این تحقیقات در بحبوحه تحقیقات بسیار بحث برانگیز دولتی در مورد بازیگران، خوانندگان، افراد اجتماعی و وارثان ثروتمندترین خانواده های کره جنوبی انجام می شود. پلیس هنوز خودکشی لی را تایید نکرده است، اما این نظریه را رد نمی کند و تحقیقات در مورد علت مرگ او ادامه دارد.

لی سان کیون

با این حال، لی سه بار توسط پلیس مصاحبه شد و گفت که قربانی توسط یک کارمند بار اخاذی و فریب خورده است. لی سان کیون در 2 مارس 1975 در سئول، کره جنوبی به دنیا آمد. او در سال 1994 در دانشگاه ملی هنر کره تحصیل کرد و یکی از اولین دانشجویان آن بود. او با بازی در سریال برج سفید در سال 2007 در تلویزیون شهرت زیادی پیدا کرد و به ایفای نقش در آثار دیگری مانند سریال شاهزاده قهوه، سریال شهر درام، سریال پاستا و سریال دوشیزه کره ادامه داد.

فیلم Make It Big در سال 2002 اولین حرفه بازیگری لی بود و او بیشتر به خاطر بازی در فیلم Parasite که برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شد، شناخته شد. فیلم Killing Romance، فیلم Sleep، فیلم Project Silence و سری Payback از جدیدترین آثار لی هستند و او اخیرا در فیلم The Land of Happiness بازی کرده است.

بخوانید  معرفی سریال Kindred (Kindred). سفری به زمان برده داری
تحریریه مجله بازی یک گیمر