معرفی سریال Kindred (Kindred). سفری به زمان برده داری

سریال Kindred سریال جدید شبکه Hulu یک جنایت انسانی را با روایتی در ژانرهای ماجراجویی و علمی تخیلی فاش می کند. با یک گیمر همراه باشید.

خلاصه داستان: سال‌ها پس از حمله وحشیانه‌ای که او را در واقعیتی در حال تغییر فرو برد، کربی میزراچی متوجه می‌شود که قتل اخیر با حمله او مرتبط است. او با یک روزنامه نگار کارکشته همکاری می کند تا حال همیشه در حال تغییر خود را درک کند و با گذشته خود مقابله کند.

دینا در این سفرهای مکرر با جامعه کشاورزی و همچنین با اجداد خود در زمان برده داری ارتباط برقرار می کند. در حالی که تلاش می کند از واقعیت های سخت برده داری جان سالم به در ببرد. Inbred، مانند سایر کتاب های باتلر، از خواننده می خواهد که به طور کامل در نظر بگیرد که چگونه قدرت، جنسیت، نژاد و طبقه جامعه ای را که در آن زندگی می کنیم، شکل می دهد. اما مهمتر از آن، این رمان رابطه ظریف میان برده داری و سیاست کنونی را بررسی می کند. چگونه این سوال آنقدرها که دیگران فکر می کنند مستقل و متمایز نیست.


سریال مشابه سریال هم خون

به عنوان مثال، رمان دانه وحشی بیش از آنچه مردم تصور می کنند علمی تخیلی است. شخصیت اصلی آن با یک علم پزشکی سر و کار دارد که نمی داند چگونه درباره آن صحبت کند. در صورتی که مطلقاً هیچ علمی در داستان Kindred دخیل نیست. حتی موضوع سفر در زمان نیز غیرعلمی است. من در داستان از ماشین زمان یا چیزی شبیه به آن استفاده نکرده ام. سفر در زمان تنها راهی است برای اینکه شخصیت را به گذشته برگردانیم تا بفهمیم از کجا آمده اند. اکثر کسانی که این سریال را پس از خواندن رمان اصلی تماشا کردند، نحوه اقتباس از آن و شباهت های بین این دو اثر را دوست داشتند.

هنوز عرق حمل اثاثیه و ماجراهای متفرقه خشک نشده بود که اتفاقات جدیدی برای دینا افتاد. اتفاقاتی که هیچ دلیل منطقی یا غیرمنطقی برای آنها پیدا نمی کند و در ابتدا به این نتیجه می رسد که دیوانه است. اما خیلی زود متوجه می شود که به دلایلی که اصلاً مشخص نیست به گذشته و قرن نوزدهم کشیده شده است. در قرن نوزدهم، زنی را می بیند که به طرز عجیبی شبیه مادرش است. اگر مادر و پدرش خیلی وقت پیش در یک تصادف رانندگی فوت کردند. دینا که به این ماجرا مشکوک است، پس از یکی از سفرهایش به گذشته با عمه اش تماس می گیرد تا حقیقت را دریابد.

بخوانید  شاهزاده ایرانی: مرکز راهنمای تاج گمشده

او متوجه می شود که در این تصادف رانندگی مادرش در حال رانندگی بوده و پس از تصادف جسد او هرگز پیدا نشد. همچنین عمه او تعریف کرد که مادرش چیزها و اتفاقاتی را دید که واقعاً اتفاق نیفتاده و همه او را دیوانه فرض کردند. او به زودی به این نتیجه می رسد که زن قرن نوزدهم واقعاً مادر اوست که تمام آن سال ها در آن زمان گیر کرده بود و نمی توانست به زمان حال برگردد. تفاوت دینا و مادرش در این است که او می تواند افراد دیگری را در این سفرها با خود همراه کند (در یک سفر او گربه ای را به قرن نوزدهم برد و بار دیگر دوستش).

خلاصه داستان: کلر رندال یک پرستار جنگی است که در سال 1945 ازدواج کرده است. او به طور مرموزی به سال 1743 سفر می کند و بلافاصله به دنیای ناشناخته ای پرتاب می شود که زندگی اش در خطر است. در این دنیای ناشناخته، او مجبور می شود با جیمی فریزر، یک جنگجوی جوان اسکاتلندی جوانمرد و رمانتیک ازدواج کند. در این مدت یک ارتباط پرشور و عاطفی بین آنها فوران می کند که ذهن کلر را به خود مشغول می کند. اکنون قلب او بین دو مرد بسیار متفاوت و دو دنیای ناسازگار گیر کرده است.


سه شخصیت اصلی سریال 1899 در یکی از راهروهای کشتیسریال 1899

  • دور انداختن: امیلی بیچم، آنئورین برنارد و آندریاس پیچمن
  • سال انتشار: 2022
  • جنسیت: درام و معمایی

الیزابت ماس ​​و واگنر مورا در مورد سریال دختران درخشان تحقیق می کنند

سریال دختران براق

سریال دختران درخشان

  • دور انداختن: الیزابت ماس، واگنر مورا و فیلیپا سو
  • سال انتشار: 2022
  • جنسیت: درام، جنایی و معمایی

برای شما هم پیش آمده که در حین تماشای یک سریال مدام این سوال را از خود بپرسید که دقیقا چه اتفاقی افتاده است؟ و بلافاصله قسمت بعدی را ببینید تا کمی بیشتر متوجه شوید؟ صحبت در مورد محبوبیت ژانر سفر در زمان و عناصر اسرارآمیز که هیچ کس متوجه نمی شود در مورد آن چیست، بیش از حد تکراری و کلیشه ای شده است. اما خوبیش این است که هر داستانی نکته جدیدی برای ارائه دارد. شبکه Hulu نیز با این مزیت سعی کرد داستان علمی تخیلی دیگری را به مخاطبان خود نشان دهد. سریالی که هم سفر در زمان دارد و هم اقتباسی از یک رمان بسیار محبوب.

خلاصه داستان: داستان در سال 1899 اتفاق می افتد و اخیراً قرن جدید آغاز شده است. گروهی از مهاجران اروپایی از کشورهای مختلف به لندن می آیند تا با کشتی بخار به نیویورک بروند و زندگی جدیدی را آغاز کنند. مهاجرانی که به نظر می رسد هر کدام دلیلی دارند از زندگی قدیمی خود فرار می کنند. هر کدام از آنها گذشته متفاوتی دارند، اما امید و رویای مشترکی دارند که قرن جدید و آینده در کشوری دیگر چیزهای خوبی برای آنها به ارمغان خواهد آورد. اما سفر آنها به طور غیر منتظره ای تغییر می کند. این زمانی است که یک کشتی مهاجر دیگری را در دریای آزاد سرگردان می یابد.


دینا جیمز در نقش برده کوین فرانکلین در فیلم Kindred

داستان این سریال مورد بحث از کجا شروع می شود؟ در شروع همه چیز، طبق معمول، شخصیت اصلی را می بینیم که دختری 26 ساله به نام دینا جیمز با بازی مالوری جانسون است. او که آرزو داشت نویسنده سریال های تلویزیونی خانوادگی شود، اخیراً به لس آنجلس نقل مکان کرد. دینا قصد دارد این کار را انجام دهد تا به تنها خانواده ای که باقی مانده است (خاله دنیز) نزدیک تر شود. او با اشتیاق زیاد خانه مادربزرگش را می فروشد و البته بدون هماهنگی با کسی برای خرید خانه در لس آنجلس با مخالفت های شدید شوهر خاله و عمویش مواجه می شود. کسانی که تصمیمات دینا را کاملا احساسی و ناپخته می خوانند.

البته هنوز مشخص نیست که او چگونه می تواند این ترافیک را کنترل کند و آیا می تواند مردم را با خود همراه کند یا خیر. سریال همخون در درجه اول در دسته علمی تخیلی قرار می گیرد، اما خود نویسنده کتاب در مصاحبه ای در سال 1991 گفته است که این کتاب ژانر فانتزی دارد. او در این مصاحبه گفت: «کیندرد کتاب فوق‌العاده‌ای است. منظورم به معنای واقعی کلمه هیچ علمی در این داستان وجود ندارد. فکر می کنم اگر به من بگویند چیزی علمی تخیلی است، انتظار دارم عناصر علمی در آن وجود داشته باشد.

کوین فرانکلین و دینا جیمز در فیلم Kindred

دینا جیمز و کوین فرانکلین در فیلم Kindred

دو شخصیت اصلی سریال Outlander با یک تفنگ کنار هم ایستاده بودند

سریال خارجی

سریال غریبه

  • دور انداختن: کاترینا بلوف، سم هیوین و توبیاس منزیس
  • سال انتشار: 2014 تا کنون
  • جنسیت: درام، فانتزی و عاشقانه

سریال Kindred از اوایل سال 2021 کار خود را آغاز کرد و مراحل انتخاب بازیگران و تیم سازی و غیره تا اوایل سال 2022 ادامه یافت. همخون بر اساس رمانی به همین نام نوشته اکتاویا باتلر در سال 1979 ساخته شده است. منتقدانی که این سریال را تماشا کرده اند با هم ترکیب شده اند. بررسی کرد و به آن نمره متوسط ​​داد. آنها فکر می کردند مالوری جانسون در نقش اصلی (که نقش بسیار سختی هم بود) بازی بسیار خوبی داشت. اما بر خلاف عملکرد چشمگیر آن، بخش‌های دیگر این اقتباس جاه‌طلبانه نتوانسته آن‌طور که باید و شاید تعادل اغواگری و جذابیت رمان اصلی را به خوبی اجرا کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر