شاهزاده ایرانی: مرکز راهنمای تاج گمشده



شاهزاده ایرانی: تاج گمشده شما را به ماجراجویی در سراسر کوه قاف می برد. از ارتفاعات بلند تا تاریک ترین اعماق، سارگون جاودانه باید دشمنان متعددی را شکست دهد و از تله های مرگبار جان سالم به در ببرد تا سرنوشت خود را محقق کند. مرکز راهنمای شاهزاده ایرانی ما: تاج گمشده چندین مقاله و نکات برای کمک به شما در این راه دارد.

شاهزاده ایرانی: مرکز راهنمای تاج گمشده

آترا موج می زند – Athra Surges شبیه به توانایی های نهایی است. شما می توانید متر را با ضربه زدن یا مقابله با دشمنان با موفقیت شارژ کنید. پس از پر شدن، می توانید یک حمله ویرانگر را انجام دهید که به راحتی می تواند دشمنان را از بین ببرد. برخی از آنها با پیشرفت در کمپین به دست می آیند، در حالی که برخی دیگر از شما می خواهند که Sargon doppelgangers را از بین ببرید.

قدرت های زمان – قدرت های زمانی توانایی های ویژه ای هستند که پیمایش و کاوش را آسان تر می کنند. سارگون با به دست آوردن پر از سیمرغ، نیروی تازه ای برای سفر پیش رو به دست می آورد. نمونه‌هایی از توانایی‌ها عبارتند از داش بادی، حرکت قلاب درگیر، و حتی راهی برای ایجاد یک کپی از خودتان که بتوانید به آن تله‌پورت کنید.

پازل زمان آرشیو مقدس – یک قدرت زمانی خاص، Clairvoyance، تنها با حل یک معما در آرشیو مقدس به دست می آید. در آن، شما باید حرکات و اعمال خاصی را به عنوان Sargon انجام دهید، که سپس می تواند توسط کلون ها تکرار شود.

بخوانید  قلب اتمی - 9 چیزی که کاش می دانستم

نگهدارنده حرز – دارندگان حرز اساساً یک شکاف اضافی را می دهند. اینها به شما امکان می دهند بسته به ساختار و سبک بازی خود لوازم جانبی بیشتری را تجهیز کنید.

پازل ساعت بالا شهر – یک نگهدارنده طلسم را می توان در یک صندوقچه پیدا کرد، اما برای رسیدن به آن باید یک پازل دشوار را حل کنید. تکمیل این بخش از کوئست نیز به مراحل بعدی کمپین منجر می شود.

ما همچنان به افزودن مقالات بیشتر به مرکز راهنمای شاهزاده ایرانی: تاج گمشده خود ادامه خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر