اتاق فرار اصفهان بازی ترسناک و هیجانی-اسکیپ روم اصفهان VIP-آل اسکیپ

با تیم خود وارد یک اتاق درب بسته می شوید و با یافتن سرنخ ها و حل معماهای طراحی شده و قابل دسترس در زمان مشخص (یک ساعت) و با کمک راهنمای اتاق خود را نجات می دهید و از اتاق خارج می شوید. دکور اتاق فرار هم دقیقا یکی از اون چیزاییه که خیلیا رو جذب میکنه. بعضی از اتاق های فرار با نصب بنر سعی میکنن ی خرج کم روی دست خودشون بذارن اما اینو نمیدونن که ی دکور اسکیپ روم بی نظیر میتونه کلی مراجعه کننده برای شما بیاره و شما رو سر زبونا بندازه. این همون کاریه که تو اسکیپ روم تسخیر انیگما کردیم و جواب خیلی خوبی گرفتیم. اگر تصمیم گرفتید که بازی اتاق فرار را تجربه کنید، پیش از اینکه بلیط تهیه کنید، بهتر است یک‌سری نکات را بدانید و بعد تصمیم خود را عملی کنید.

جالب است بدانید که به صورت موازی، یک دانشمند و فیزیک‌دان سوئیسی، بازی مشابه به اتاق فرار را در سال ۲۰۱۲ طراحی کرد. به هر حال اتاق فرار شروع به گسترش پیدا کردن در کشور‌های مختلف دنیا کرد. نهایتا در سال ۲۰۱۷ شاهد حضور حدود ۸۰۰۰ اتاق فرار در سراسر جهان بودیم.

اتاق فرار از کجا به وجود آمد؟

به همین خاطر معمولاً کسانی که از قبل تجربه بازی در اتاق فرار را داشته‌اند در این سناریو شرکت می‌کنند. این بازی در دی ماه سال ۱۳۹۸ به دست تیم اسکیپ روم دات آی آی طراحی و اجرا شد. در این بازی، به ترس تمامی بازیکنان با دقت و جزئیات کامل فکر شده است. اینکه هر کس با بازی رو‌به‌رو شود، به خود فرد بستگی دارد. ممکن است مواجه شما با این بازی، تجربه هیجان‌انگیز، ترسناک یا حتی فلسفی باشد.

بخوانید  خرید یوسی ارزان با سریعترین واریز در فروشگاه یوسی زنکسی شاپ

اتاق فرار یااسکیپ روم چیست؟

کمدهای قفل‌دار داخل فضای سالن انتظار تعبیه شده تا وسایل گروه را در آن بگذارید. بله، همکاران ما در صورت نیاز از اتاق کنترل با شما در ارتباط خواهند بود و به سؤالات شما پاسخ خواهند داد. در یک حالت بله که از بازی انصراف بدید و به منزله اتمام بازی برای کل تیم اسکیپ روم ماماچه میباشد. ضمن مطالعه دقیق قوانین و مقررات رزرو، با همه موارد موافقم و آن‌ها را تایید می‌کنم.

خوشبختانه با افزایش محبوبیت این بازی جذاب، امروزه شاهد اتاق‌های فرار مختلف با سناریو‌های متفاوت در سراسر کشور هستیم. البته تا به امروز تنها در شهر‌هایی همانند تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، کرج، تبریز، اهواز و قزوین شاهد حضور اتاق فرار هستیم. اگر در حین بازی خسته شدید و خواستید آن را ترک کنید، باید با اپراتور تماس بگیرید. حتی گاهی ممکن است در حین روند بازی مشکلی برای طراحی صحنه به وجود بیاید. در این گونه موارد نیز باید با اپراتور بازی اتاق فرار تماس بگیرید. معماها و چالش های شما در اتاق فرار حتی الامکان به محتوای همان بازی اتاق فرار شما مربوط خواهند بود و علاوه بر آن تلاش می شود تا علاوه بر سرگرمی برای شما و دوستانتان ، بیش از بیست مهارت شما هم در طول معماها در اتاق فرار سنجیده شود.

  • از طریق صفحه رزرو آنلاین، تلفن و به‌ صورت حضوری 24 ساعت قبل از زمان بازی.
  • اگر اهل ماجراجویی و هیجان هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده حضور در یک اتاق فرار را تجربه کنید.
  • اتاق فرارهای به نام سرقت از بانک،پمعمای تسلا، فرار از زندان و…هرکدام از داستان‌های این اتاق‌های فرار در سایت اصلی مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و قبل از رفتن می‌توانید داستان‌هاش را بخوانید.
  • پس شرط پیشروی و پیروزی، حل معماها و پشت سر گذاشتن چالش های بازی است.
بخوانید  مدل پیراهن 2021 جین مردانه + راهنمای ست کردن و انتخاب لباس جین مردانه 1400

مدت زمان تمام بازی‌های این مجموعه، یک ساعت است و شما باید با تیم‌های چهار تا ۶ نفره وارد آن‌ها شوید. هزینه اتاق فرارهای مجموعه دالون در سال ۱۴۰۰، ۶۰ هزار تومان است. اتاق فرار پاپوش یکی از بازی‌های مجموعه اسکیپ هوم با سختی متوسط است که به افرادی که می‌خواهند برای بار اول اتاق فرار را تجربه کنند، پیشنهاد می‌شود. برای این بازی باید حداقل چهار نفر باشید؛ زیرا با توجه به سبک بازی به دو گروه دو نفره تقسیم و در بعضی از بخش‌های بازی از هم جدا می‌شوید.

مجموعه اسکیپ ترور

به همین دلیل اگر کمی به جای نویسنده داستان فکر کنید، می‌توانید سریع‌تر به پایان اتاق فرار نزدیک شوید. همیشه این سوال را از خودتان بپرسید که اگر جای نویسنده داستان بودید، در اینجا چه کار می‌کردید؟ با پاسخ به این سوال می‌توانید راه حل‌های ممکن را ساده‌تر بیابید. متاسفانه برخی اعضای گروه به خاطر اینکه بتوانند مهارت خود را به رخ دیگران بکشند، تک روی می‌کنند. آنها زمانی که دستشان به یک سرنخ می‌رسد، آن را مخفی کرده و تلاش می‌کنند تا خودشان معما را حل نمایند. اما یکی از ابتدایی‌ترین دستور‌العمل‌هایی که برای موفقیت در اتاق فرار وجود دارد این است که به محض یافتن هر چیزی، آن را با صدای بلند بیان کنید.

اتاق فرار اصفهان بازی ترسناک و هیجانی-اسکیپ روم اصفهان VIP-آل اسکیپ