اولین قسمت طولانی سریال The Last of Us تایید شد

تایید مدت زمان قسمت اول سریال The Last of Us در برنامه HBO

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم که برنامه پخش شبکه HBO، مدت زمان پخش اولین قسمت سریال The Last of Us (آخرین بازمانده ما) را به مدت 85 دقیقه نشان می دهد. طرفداران باید منتظر یک اپیزود 1 ساعت و 25 دقیقه ای باشند که تقریباً به اندازه یک فیلم است. فصل اول این اقتباس تلویزیونی در مجموع 9 قسمت خواهد داشت که ظاهرا اتفاقات اولین بازی این مجموعه و قسمت هایی از دنباله آن را روایت می کند.

سریال درام اکشن پسا آخرالزمانی اچ بی او The Last of Us با یک قسمت افتتاحیه طولانی آغاز خواهد شد.

نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوفآلی عباسی و یاسمیلا زبانیچ آنها قسمت های مختلف سریال The Last Of Us را کارگردانی کردند و فیلمنامه آن را نوشتند. کریگ مازن با همکاری نیل دراکمن نوشته شده است. این سریال توسط بخش تلویزیونی Sony Pictures، Word Games، Mighty Mint و Naughty Dog Studio تولید شده است. فصل اول این اقتباس تلویزیونی قرار است در 15 ژانویه 2023 پخش شود.

پدرو پاسکال به عنوان جواهرات، بلا رمزی در نقش الی، آنا تورو مثل تس، گابریل لونا مثل تامی، مرل دندریج مثل مرلین، نیکو پارکر مثل سارا نیک آفرمنمثل بیل، مری بارتلت مثل فرانک، طوفان نی مثل رایلی، لامار جانسون در نقش هنری کوین وودارد مثل سام، ملانی لینسکی مثل کتلین، جفری پیرس مثل پری، گراهام گرین همانطور که مارلون و الین مایلز آنها در نقش فلورانس بخشی از بازیگران سریال Last of Ace هستند.

بخوانید  TMNT: مجموعه Cowabunga اولین پچ بزرگ را دریافت می کند، چند نفره آنلاین برای TMNT IV اضافه شده است

HBO در خلاصه داستان سریال The Last of Us می نویسد: “داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن می گذرد. ​​یک بازمانده سرسخت به نام جول استخدام می شود تا الی 14 ساله را از یک منطقه خالی از سکنه قرنطینه نجات دهد. به نظر می رسد یک کار ساده در دره به سرعت به یک سفر احساسی و خشونت آمیز تبدیل می شود و آنها باید از سراسر ایالات متحده عبور کنند و برای زنده ماندن به یکدیگر تکیه کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر