پورت Tomb Raider از دو دنباله بی سر و صدا برای نینتندو سوییچ به تعویق افتاد

طبق آخرین گزارش ها، استودیو Feral Interactive به اعضای تیم خود اعلام کرده است که تاریخ انتشار دو نسخه فرعی از سری Tomb Raider به نام های لارا کرافت و نگهبانان نور و لارا کرافت و معبد اوزیریس به پایان رسیده است. به نینتندو سوییچ. اکنون انتظار می رود هر دو پورت در سال 2023 عرضه شوند.

همانطور که قبلا توسط توسعه دهندگان اعلام شده بود، پورت های نینتندو سوییچ هر دو اسپین آف لارا کرافت قرار بود در هفته های پایانی سال 2022 به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد این سری عرضه شوند. اما پس از تاخیر، استودیو Feral Interactive قصد دارد این بازی‌ها را با عرضه فیزیکی در سال ۲۰۲۳ منتشر کند.

دو اسپین آف لارا کرافت و نگهبانان نور و لارا کرافت و معبد اوزیریس برای اولین بار در سال 2010 برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر شدند. که محبوبیت آنها را نزد برخی از گیمرها افزایش داد. حل انواع پازل با زاویه دید ایزومتریک و سیستم بازی اکشن و همچنین مکانیک پارکور و همکاری دو نفره را می توان از ویژگی های متمایز این دو اسپین آف برشمرد. بازیکنان باید بر موانع مختلف غلبه کنند و مناطق باستانی جنگل های آمریکای مرکزی را از طریق مسیرهای مختلف کشف کنند.

سازنده در رابطه با احتمال عرضه فیزیکی این دو بازی، گفت که مطمئناً به آن فکر خواهد کرد، اما هنوز چیزی نهایی نشده است. اسپین آف تاخیری Tomb Raider برای سال آینده احتمالاً برای طرفداران غافلگیر کننده نخواهد بود. چرا که از زمان اعلام پورت این دو بازی، اخبار و جزئیات بسیار کمی از روند ساخت منتشر شده است. همچنین Feral Interactive در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دو نسخه لارا کرافت چه زمانی بر روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شوند، تصریح کرد که هرگز به این سوال پاسخ نمی‌دهند.

بخوانید  یوبی سافت می گوید سرویسش می تواند با گیم پلی رقابت کند
Crystal Dynamics با Feral Interactive همکاری می‌کند تا دو بازی اکشن Lara Croft را به نینتندو سوییچ بیاورد. این شرکت قبلاً بازی‌های فوق‌العاده‌ای مانند Alien: Isolation و GRID Autosport را به نینتندو سوییچ منتقل کرده است، به‌علاوه آن‌ها تجربه آوردن بازی‌های کنسول و رایانه شخصی به پلتفرم‌های موبایل را دارند. Tropico، Company of Heroes، XCOM 2 و Rome: Total War از جمله بازی هایی هستند که تاکنون توسط این شرکت پورت شده اند.

گیم پلی لارا کرافت و معبد اوزیریس

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به نظر می رسد زمان انتشار دو نسخه فرعی از سری Tomb Raider برای نینتندو سوییچ به تاخیر افتاده است.

در دیگر اخبار Tomb Raider، کریستال داینامیکس به تازگی اعلام کرده است که با آمازون گیمز برای انتشار بازی بعدی این سری به توافق رسیده است. طبق بیانیه مطبوعاتی، این بزرگترین و جامع ترین بازی تک نفره این سری تا به امروز خواهد بود.