تریلر جدید Persona 3 Reload زندگی روزمره قهرمان بازی را نشان می دهد


به تازگی تریلر جدیدی از بازی Persona 3 Reload منتشر شده است که نگاهی به زندگی روزمره قهرمان این بازی می دهد.

Atlus اخیراً تریلر جدیدی به زبان ژاپنی از بازی مورد انتظار Persona 3 Reload منتشر کرده است. منتشر شده به جای تمرکز بر لحظات پر اکشن بازی، این تریلر بر روی چیزهای پیش پا افتاده و پیش پا افتاده ای تمرکز می کند که بازیکنان در حین اطلاع از داستان بازی خواهند دید.

اگرچه تریلر جدید Persona 3 Remake به زبان ژاپنی است، اما سرنخ های زیادی در مورد زندگی روزمره قهرمان Persona 3 Reload ارائه می دهد. بازیکنان علاوه بر تجربه داستان بازی، زمانی را با دوستان خود می گذرانند، به کارهای نیمه وقت می پردازند، کارهای جانبی را انجام می دهند و در طول مسیر دوستان جدیدی پیدا می کنند. در ادامه می توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود ویدیو آپارات

تریلر قبلی Persona 3 Reload در Velvet Room او روی مسابقه متمرکز بود. بازیکنان می توانند اتاق مخملی برای مدیریت مجموعه شخصیت های خود وارد شوید و می توانید آنها را برای ایجاد یک کاراکتر جدید ادغام کنید.

بازی Persona 3 Reload در تاریخ 2 فوریه 2024 (13 فوریه 1402) برای پلتفرم های رایانه شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر خواهد شد. این بازی در روز اول انتشار به صورت رایگان در اختیار مشترکین Game Pass بر روی رایانه های شخصی و کنسول های ایکس باکس قرار خواهد گرفت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازی‌های هفتگی و معاملات فنی Best Buy در این هفته بسیار خوب هستند