قهرمانان Overwatch 2 دوباره رایگان خواهند شد

Overwatch 2 فصل 10 بار دیگر قهرمانان رایگان درون بازی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

در میان گزارش‌هایی مبنی بر اینکه داستان Overwatch 2 و PvE ممکن است ماموریت‌های جدیدی را دریافت نکنند، Aaron Keller، کارگردان بازی، در آخرین ویدیوی خود به نام Developer Update خبرهای خوبی را با طرفداران به اشتراک گذاشت. او ابتدا تایید کرد که Venture جدیدترین قهرمان آسیب در فصل 10 خواهد بود. بازیکنان می توانند در نقش این قهرمان مسیرهای زیرزمینی ایجاد کنند.

با این حال، خبر خوب برای طرفداران Overwatch این است که دیگر نیازی به تلاش زیادی برای تکمیل Battlepass یا خرید نسخه پریمیوم برای باز کردن قفل قهرمانان ندارند. در واقع، بازیکنان Overwatch 2 می توانند Venture و دیگر قهرمانان آینده را به صورت رایگان، درست مانند قسمت اول، دریافت کنند. همچنین آن دسته از بازیکنانی که از زمان انتشار Overwatch 2 به بازی مشغول بوده اند، می توانند قهرمان های اضافه شده قبلی مانند Mauga، Illari، Lifeweaver، Kiriko و غیره را به صورت رایگان در فصل 10 کنترل کنند.

نکته مهم این است که بازیکنان جدید باید مسابقات مختلف را امتحان کنند تا به تدریج قفل قهرمانان اصلی را باز کنند. هنگامی که قفل تمام قهرمانان اصلی را باز کنید، بازی قهرمانان دیگری را ارائه می دهد که در بازی دوم اضافه شده اند. بلیزارد در ماه آوریل فصل 10 بازی Overwatch 2 را آغاز خواهد کرد، اما تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

دانلود از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  دو مرحله ابتدایی بازی Alan Wake 2؛ ترسناک‌ترین بازی رمدی؟