مجموعه Lego Ideas: Tales Of The Space Age تخفیف زیادی در آمازون دریافت می کند

با زمین خداحافظی کنید و به ستارگان سلام کنید، زیرا مجموعه هنری Lego Ideas: Tales of the Space Age اکنون به فروش می رسد. این کیت که در آمازون با قیمت 40 دلار (معمولاً 50 دلار) موجود است، یک کیت عالی برای هر کسی است که به دنبال خلق آثار هنری، سرگرمی در این فرآیند است و این که قطعه تمام شده فضای زیادی را در خانه خود اشغال نکند.

ایده های لگو: داستان هایی از عصر فضا
ایده های لگو: داستان هایی از عصر فضا

Tales of the Space Age که برای مجموعه ای از کارت پستال های سه بعدی طراحی شده است، از فیلم ها، کتاب ها و پوسترهای علمی تخیلی دهه 80 الهام گرفته است. هر طرح یک قطعه اصلی است و شما می توانید تصاویر رنگارنگی از یک رصدخانه برای رصد دنباله دارها و دنباله دارها ایجاد کنید. ستاره های تیرانداز، یک پایگاه ماه تحت ماه گرفتگی، یک شاتل فضایی و یک سیاهچاله. اگر نمی‌خواهید به فیلمنامه بچسبید، حتی می‌توانید بلوک‌ها را دوباره مرتب کنید تا صورت‌های فلکی دب اکبر، قیفاووس، دب صغیر یا کاسیوپیا را ایجاد کنید.

در مورد نحوه نمایش آنها، همه چیز به شما بستگی دارد. کارت پستال ها را می توان به هر ترتیبی صحافی کرد و می توانید آنها را روی یک سطح صاف نمایش دهید یا با استفاده از قلاب های ارائه شده روی دیوار نصب کنید. به طور کلی، این یک ساخت بعد از ظهر سرگرم کننده است که باید یک هدیه یا پذیرایی با سلیقه برای خودتان باشد.

برای معاملات بیشتر لگو، مجموعه رسمی Lego Dungeons & Dragons: Red Dragon's Tale برای پیش‌سفارش در دسترس است، می‌توانید با نسخه Lego از چاپ هنری The Great Wave Off Kanagawa و ماکت The Lego Atari 2600 کلاس بیشتری را به خانه خود اضافه کنید. تا به حال به بهترین قیمت کاهش یافته است.

بخوانید  نیم نگاهی به برامبل: پادشاه کوهستانی بی ادب اما سرگرم کننده

تحریریه مجله بازی یک گیمر