فیلم بعدی ژاپنی گودزیلا کی اکران می شود؟


Minus One تهیه کننده گودزیلا اخیراً در مورد نسخه ژاپنی فیلم های گودزیلا و آینده هیولای محبوب صحبت کرده است.

فیلم Godzilla Minus One مورد تحسین منتقدان و تماشاگران قرار گرفته است و اکنون یکی از تحسین شده ترین آثار سال 2023 است و بیش از 75 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخته است. این در حالی است که بودجه فیلم جدید ژاپنی گودزیلا کمتر از 15 میلیون دلار بوده است. اما فیلم بعدی گودزیلا چه زمانی توسط ژاپنی ها ساخته می شود؟ اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیونتهیه کننده این مجموعه به این سوال پاسخ داد.

مینامی ایچیکاوا، تهیه کننده Godzilla Minus One در مصاحبه ای با GQ Japan در مورد موفقیت Godzilla Minus One صحبت کرد و گفت که آنها را در مورد قسمت بعدی محتاط تر کرده است. او توضیح داد که آنها ابتدا یک داستان و ایده خوب پیدا می کنند و سپس ادامه می دهند، بنابراین برای ساخت و انتشار فیلم بعدی گودزیلا عجله ای ندارند. ایچیکاوا توضیح داد:

“به عنوان یک گروه، ما به آینده گودزیلا نگاه می کنیم. در گذشته، کارهایی مانند فیلم های بلند گودزیلا و تبلیغات مرتبط با آن را انجام داده ایم. بنابراین راه های جدیدی برای گسترش جهان گودزیلا وجود دارد، اما وقتی نوبت به فیلم لایو اکشن بعدی گودزیلا به شخصه فکر نمیکنم خیلی عجله کنیم در هر صورت فیلمهایی هستن که به قدرت و انرژی زیادی نیاز دارند اول یک ایده خوب، یک فیلمنامه خوب، یک کارگردان خوب میخواهم و یک بازیگر خوب و بیایید با دقت و با دقت روی آن کار کنیم.

بخوانید  نیازهای Ghost Of Tsushima PC و Cross-Play فاش شد

غرش گودزیلا در گودزیلا منهای وان

فاصله بین انتشار Shin Godzilla و Godzilla Minus One تقریباً 7 سال بود. فیلم گودزیلا منهای یک به کارگردانی و نویسندگی تاکاشی یامازاکی است که پیش از این روی جلوه های ویژه فیلم شین گودزیلا کار کرده و همچنین روی جلوه های ویژه فیلم جدید گودزیلا نیز کار کرده است. ریونوسکه کامیکی، مینامی هامابه، یوکی یامادا، هیدتاکا یوشیکا، ساکورا آندو، ساساکی کورانوسوکه و مونتاکا آئوکی از جمله بازیگران حاضر در فیلم گودزیلا منهای یک هستند.

علاوه بر این، نسخه سیاه و سفید Godzilla Minus One در تاریخ 12 ژانویه در ژاپن منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر