عملکرد ضعیف ستاره بابیلون در گیشه

آخرین فیلم پرفروش دیمین شزل، بابیلون، پس از دریافت نقدهای ضعیف از سوی منتقدان، شروع ضعیفی در گیشه داشت.

همانطور که گفته شد، داستان فیلم در اواخر دهه 1920 روایت می شود. تمرکز بر وقایعی که در بحبوحه تغییر از سکوت به ناطق رخ می دهد. به گزارش رسانه ورایتی، از اولین ویدئوی منتشر شده از فیلم بابل، فضایی مشابه با روزی روزگاری در هالیوود گرفته شد. کوئنتین تارانتینو و گتسبی بزرگ باز لورمن آیا او دارد اثری که توبی مگوایر نیز در آن حضور داشت.

مارگو رابی در بابل

در کنار مارگوت رابی و برد پیت، ستارگان سرشناسی مانند توبی مگوایر، سامارا بافی، اولیویا وایلد، کلویی فاینمن، اریک رابرت، تراشه و مکس مینگلا در این فیلم نیز به ایفای نقش می پردازند.

فیلم بابل انجام شده توسط دیمین شزلکارگردان برنده اسکار آثاری مانند فیلم لا لا لند است و این فیلم در آخر هفته منتهی به تعطیلات پایان سال 2022 روی پرده سینما رفت. از آخرین اخبار سینما و تلویزیون، مشخص است که بابل در روز یکشنبه فقط 3.5 میلیون دلار درآمد داشت و تخمین زده می شود که این رقم تا دوشنبه به 5.3 میلیون دلار برسد. درآمد رقت انگیز فیلمی که با بیش از 80 میلیون دلار ساخته شد.

فیلم بابل در 25 دسامبر 2022 (4 دسامبر 1401) اکران شد و تعداد سالن های خود را تا 6 ژانویه 2023 (16 دسامبر 1401) افزایش خواهد داد. این فیلم حدود یک سال دیرتر از زمان برنامه ریزی اولیه اکران شد.

بخوانید  بهترین بازی سال ۲۰۲۳ کدام است؟ نامزدهای Game Awards 2023

داستان فیلم Babylon در هالیوود در سال 1920 اتفاق می افتد. مارگو رابیاین بازیگر برای بازی در فیلم I Tonya و Bombshell نامزد 2 جایزه اسکار شد و کلارا بو در فیلم Babylon جایگزین شد. اما استون تبدیل شد. در ابتدا قرار بود استون نقش این بازیگر محبوب را بازی کند. رابین با شماست برد پیت که نقش جان گیلبرت را دارد، در ساخت فیلم جدید شزل نقش داشته است.

در پایان نظرات خود را در مورد اخبار سینما و تلویزیون با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

مارگو رابی به عنوان ستاره اصلی این فیلم، امسال علاوه بر بابل، در یکی دیگر از تولیدات پرهزینه دیگری نیز ایفای نقش کرد. آمستردام با حضور کریستن بیل، رابرت دنیرو، رامی مالک و تیلور سویفت یکی دیگر از محصولات ستاره محسوب می شود. آمستردام نیز مانند بابیلون عملکرد ضعیفی در گیشه داشت و تنها در هفته اول 6.4 میلیون دلار فروش داشت. این پروژه تقریباً 80 میلیون دلار بودجه تولید داشت و تنها 31.2 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. در نتیجه، استودیوهای قرن بیستم دیزنی دچار شکست مالی غیرقابل انکاری شدند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر