قابلیت تعیین زمان انتشار Death Stranding 2


اطلاعات لو رفته از پروفایل ArtStation یکی از طراحان Death Stranding 2 احتمالاً به تاریخ انتشار آن بازی اشاره دارد.

طبق اطلاعات لو رفته از بازی Death Stranding 2، اثر جدید Kojima Production در سال 2024 منتشر خواهد شد، قسمت اول بازی Death Stranding اثری متفاوت و موفق از Hideo Kojima بود که با استقبال بسیاری از بازیکنان مواجه شد. با این حال برخی دیگر از سبک بازی و سرعت روند بازی انتقاد کرده و آن را اثری ناامید کننده از این سازنده بزرگ بازی ژاپنی می دانند. با توجه به بازخورد عمومی در مورد اولین بازی Death Stranding، جالب است که ببینیم دنباله آن چگونه است.

متأسفانه، کسانی که امیدوار بودند بازی Death Stranding 2 را در سال جدید ببینند، احتمالاً از این خبر چندان خوشحال نخواهند شد. به نظر می رسد Death Stranding 2 تا سال 2024 وارد نخواهد شد. پروفایل ArtStation Frank Aliberti، طراح شخصیت بازی، می گوید که Death Stranding 2 برای پنجره 2024 در نظر گرفته شده است. البته این خبر هنوز قطعی نیست، اما اینطور است. به طرفداران ایده خوبی از تاریخ انتشار احتمالی اثر جدید کوجیما پروداکشن بدهید.

شخصیت Death Stranding 2

اگر Death Stranding 2 در سال 2024 منتشر شود، فاصله بین دنباله Death Stranding و نسخه اول آن به 5 سال می رسد. 5 سال زمان زیادی برای انتشار دنباله یک بازی است، اما Kojima Productions با انتشار نسخه های دیگر Death Stranding این خلاء را پر کرده است. اولی پورت PC بازی است که در سال 2020 منتشر شد و نسخه بعدی Death Stranding: Director’s Cut بود که برای پلی استیشن 5 منتشر شد.

بخوانید  Assassin's Creed Mirage قرار است در آگوست 2023 اکران شود

در زمان نگارش این مقاله، اطلاعات بسیار کمی از Death Stranding 2 در دسترس است. تریلر معرفی بازی Death Stranding 2 حضور برخی از بازیگران در بازی را تایید کرده است و به گسترش احتمالی داستان بازی اشاره می کند. جزئیات این بازی هنوز اعلام نشده است. اگر در مورد نسخه اول بازی قضاوت کنیم، باید گفت که احتمالا اطلاعات مربوط به Death Stranding 2 تا زمان انتشار ناشناخته باقی خواهد ماند.

تصویری از بازی Death Stranding 2

Death Stranding 2 به طور انحصاری برای پلی استیشن 5 توسعه یافته است، اما به احتمال زیاد Death Stranding 2 برای رایانه های شخصی نیز منتشر خواهد شد.