عرضه یک منطقه تازه برای Toem به مناسبت اولین سالگرد بازی

استودیو Something We Made به‌مناسبت سالگرد Toem بزرگ‌ترین منطقه‌ی بازی را در قالب یک به‌روزرسانی رایگان در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد.

بازیکن‌ها پس از انتشار منطقه‌ی Basto باید به تکمیل بازی اصلی بپردازند و سپس با مادربزرگ در ناحیه‌ی Homelanda گفت‌وگو کنند. اگر در این‌باره اطلاع ندارید، باید بگوییم که بازی Toem اکنون به‌عنوان یکی از آثار رایگان ماه سپتامبر ۲۰۲۲ پلی استیشن پلاس اسنشال در دسترس کاربران این سرویس اشتراکی قرار دارد.

بازی Toem در ماه سپتامبر ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر شد. این بازی عکاسی توسط استودیو مستقل Something We Made توسعه یافت و به بازار عرضه شد.



منبع استودیو Something We Made اعلام کرد که نخستین سالگرد بازی Toem را با عرضه‌ی یک منطقه‌ی بزرگ جشن می‌گیرد. این منطقه‌ تازه که با نام Basto شناخته می‌شود، در قالب یک به‌روزرسانی رایگان در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) برای کاربران استیم منتشر می‌شود و با فاصله‌ی کوتاهی به پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ راه می‌یابد.

این به‌روزرسانی رایگان شماری از محتویات تازه نظیر مأموریت‌های اضافی، موارد مخفی، مینی‌گیم‌ها و حیوانات جدیدی برای عکاسی را در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد داد. به‌روزرسانی آتی شامل اچیومنت‌های جدیدی برای کاربران استیم است و کاربران پلی استیشن 5 نیز می‌توانند انتظار تعدادی تروفی تازه را در بازی داشته باشند.

بخوانید  معرفی اولیه احتمالی The Crew 3 به عنوان The Crew Motorfest