سخت ترین بازی های جهان باز که شما را به چالش می کشد

Dying Light 2 Stay Human مانند نسخه اول حالت سختی Nightmare را ندارد و بنابراین بازیکنان فقط می توانند از حالت سختی سخت برای به چالش کشیدن استفاده کنند. با کاوش در شهر، ماموریت های جانبی را کامل کرده و با کسب درآمد بیشتر، به سرعت قدرت خود را افزایش خواهید داد. البته مسیر رسیدن به این نقطه می تواند سخت باشد. گاهی اوقات دشمنان شما را از راه دور هدف قرار می دهند و از طرفی Volatiles به عنوان یکی از اصلی ترین تهدیدات همیشه منتظر شما هستند.

عنکبوت‌ها اکنون مهارت‌های جدیدی مانند نامرئی و بازسازی دارند، غارتگران در نزدیکی بازیکنان تخم‌ریزی می‌کنند و زامبی‌ها اکنون می‌توانند از درهای چوبی عبور کنند، که همه این‌ها با هم ترکیب می‌شوند تا بقا در Minecraft را از همان ابتدا دشوار کنند. حال تصور کنید که همه این سختی ها وجود داشته باشد و با رفتن به مرحله The End قصد شکست دادن اژدهای Ender را داشته باشید!


البته آثاری مانند بازی های Studio From Software وجود دارند که حتی در پایین ترین سطح سختی خود نیز بسیار سخت هستند. با این حال، در این مقاله سعی کرده ایم 10 مورد از بازی های جهان را به شما معرفی کنیم که به عنوان چالش برانگیزترین و سخت ترین تجربه هایی که تا به حال با آن مواجه خواهید شد، چه به صورت کلی و چه در سطوح سختی بالاتر، به شما معرفی کنیم.


از طرف دیگر، اوباش آلوده معمولاً نوار سلامت بالاتری دارند که منجر به کاهش شدید دوام سلاح شما هنگام مبارزه با آنها می شود. البته می توانید در هنگام از بین بردن دشمنان با این موضوع کنار بیایید، اما قبل از رویارویی با چندین Volatile، حتما از قبل به خوبی آماده شوید!


جنگل در Minecraft

Minecraft – سطح دشواری فوق العاده

نسخه کنسول بازی Rust

زنگ

در حالت هارد بازی، دیگر نمی توانید به تنهایی دوباره اسپا کنید. نوار سلامتی شما 80 درصد کاهش می یابد و دشمنان اکنون می توانند در مقایسه با حالت عادی 20 درصد آسیب بیشتری به شما وارد کنند. کوسه ها اکنون هر دو دقیقه به قایق شما حمله می کنند و کشتن آنها بسیار سخت تر است. نوار گرسنگی و تشنگی سریع‌تر از بین می‌رود و اگر بدشانس باشید ممکن است در یک نوبت با پنج کوسه روبرو شوید.

اگر این عناصر کامل نباشند، درجه سختی Apocalypse می تواند چالش های بازی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد، در این حالت نمی توانید همزمان چندین زامبی را شلیک کنید و نزدیک شدن به آنها از پشت می تواند باعث گاز گرفتن شما از آن ها شود. در این سطح دشواری، آنها همچنین می توانند به راحتی بازیکنان را حذف کنند و بنابراین احتمال مرگ بیشتر است. شاید موارد ذکر شده چندان به چشم نیایند، اما این تفاوت ها به شما این اطمینان را می دهد که در این شرایط سخت باید بیشتر مراقب و با احتیاط باشید.

بخوانید  Final Fantasy 7 Rebirth Director Teases "Big Surprise" For That One Heart-Breaking Scene

کت و شلوار شما برای زنده نگه داشتن شما به اکسیژن نیاز دارد و در حالی که سیارات معمولاً اکسیژن دارند، سفر فضایی می تواند برای شما مشکلات جدی در کنترل سطح اکسیژن ایجاد کند. اگر کشتی شما نابود شود، سفر شما به پایان رسیده است. هر چند نگران نباشید، اگر به نحوی زنده بمانید، خورشید منظومه به ابرنواختر تبدیل خواهد شد و به همه چیز پایان خواهد داد.


در بالاترین درجه سختی بازی که Interloper نام دارد، موضوع کاملا تغییر می کند. شما بازی را در یک فضای باز تصادفی شروع می کنید که از همان ابتدا می تواند بسیار خطرناک باشد. در دنیای تیراندازی با کمان، چاقو، هفت تیر یا سلاح های مشابه پیدا نخواهید کرد و باید از چاقو و وسایل دیگر برای ساخت وسیله ای مانند تیر و کمان استفاده کنید. در این سختی، نوار نیازها به سرعت کاهش می‌یابد، گرگ‌ها بسیار کشنده‌تر هستند، اشیا سریع‌تر پوسیده می‌شوند و هیپوترمی حتی مرگبارتر از قبل است.


بازی‌های جهان باز از آن دسته آثاری هستند که عموما به خاطر دنیای وسیع و فعالیت‌های جانبی بی‌شمارش شناخته می‌شوند. شما معمولا کار خود را در این بازی ها از سطح پایین شروع می کنید و با جمع آوری منابع مختلف سلاح ها و تجهیزات خود را ارتقا می دهید تا بتوانید با دشمنان قدرتمندتر و چالش های سخت تری مقابله کنید. سازندگان این سبک از بازی‌ها معمولاً سعی می‌کنند درجات مختلفی از سختی را در مقابل بازیکنانی قرار دهند که می‌خواهند با مواردی مانند افزایش میزان آسیب وارد شده به شخصیت، افزایش نوار سلامتی دشمنان یا ایجاد تغییرات در قوانین، خود را به چالش بکشند. از دنیای بازی

پوستر بازی ترسناک Dying Light 2

Dying Light 2 Stay Human – سطح دشواری سخت

البته اگر به دنبال چالشی بزرگتر هستید سطح سختی دیگری به نام Ultra Hard در بازی گنجانده شده است.این درجه سختی فقط در حالت New Game+ بازی موجود است و نوار سلامتی دشمنان را تا 294% افزایش می دهد. و از طرفی خسارت وارده در جریان آن الوی دریافتی از دشمنان، اکنون 200٪ افزایش یافته است! دشمنان نیز بسیار سریعتر به حضور Eloi واکنش نشان می دهند و برای هر گونه مخفی کاری به زره Utaru Winterweave نیاز خواهید داشت. در این حالت Easy Loot و Auto Aim غیرفعال هستند که غارت را بسیار طولانی تر می کند.


البته سازندگان راه های مختلفی را برای قدرتمندتر شدن در بازی پیاده سازی کرده اند.پرورش رون ها یا استفاده از طلسم و روح از جمله مواردی است که در طول بازی به شما کمک می کند. اما حتی برای یک بازیکن حرفه ای سولز، اولین ساعات بازی می تواند بسیار سخت باشد.


شخصیت اصلی بازی Project Zomboid

پروژه Zomboid – مشکل آخرالزمان

شخصیت اصلی بازی The Long Dark

تاریکی طولانی – مشکل مزاحم

بازی Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West – سطح دشواری فوق العاده سخت

در این بازی حالت هاردکور مانند حالت بقا است اما با این تفاوت که شما فقط یک زندگی بیشتر دارید و وقتی کشته می شوید تمام می شود! برای سخت‌تر شدن بازی، وقتی سطح اکسیژن شما پایین است، صفحه نمایش PDA دیگر به شما هشدار نمی‌دهد و به راحتی می‌توانید غرق شوید. شیرجه رفتن در دنیای بی رحمانه بازی به اندازه کافی سخت است، اما حالت هاردکد واقعاً محدودیت ها و صبر شما را آزمایش می کند.

بخوانید  سیسو جان ویک در نقد فیلم جنگ جهانی دوم!

هر وقت در مورد بازی های Studio From Software صحبت می کنیم، اولین چیزی که به ذهن خطور می کند، دشواری بی حد و حصر و مرگ هایی است که در هر مرحله از آنها تجربه کرده ایم. Elden Ring، جدیدترین بازی این استودیو نیز از این قاعده مستثنی نیست. این بازی و باس های آن به تنهایی بسیار دشوار هستند و برای به چالش کشیدن بازیکنان نیازی به درجه سختی بسیار بالاتری ندارند. در برخی از قسمت های بازی، چیزهایی وجود دارد که می توانند به راحتی شما را در کسری از ثانیه از بین ببرند! حتی اگر می خواهید داستان بازی را دنبال کنید، باید به سمت دشمنان و باس های فوق العاده سختی بروید که باعث می شوند مرگ را بارها و بارها در بازی تجربه کنید.

برخلاف بسیاری از بازی‌های موجود در این لیست، در The Long Dark با زامبی‌ها، باس‌های قدرتمند، ماشین‌ها یا حتی بازیکنان دیگر بازی نخواهید کرد. شما در این بازی تنها هستید و پس از ورود به دنیای سرد و نفس گیر باید با جلوگیری از سرمازدگی نیازهایی مانند گرما، خستگی، گرسنگی و تشنگی را کنترل کنید.

قایق سواری در بازی Raft

Raft – سطح دشواری سخت

دنباله بازی پرطرفدار Horizon Zero Dawn به بازیکنان چندین سطح دشواری برای مقابله با ربات‌های خود ارائه می‌دهد. تنوع زیاد سلاح ها و زره های شخصیت اصلی بازی با پویایی بالایی که دارد تجربه فوق العاده ای است که مشابه آن در کمتر اثری دیده شده است. البته این بازی همیشه چندان زیبا نیست و در نوع خود می تواند بسیار سخت باشد. برای مثال اگر بازی را روی Very Hard انجام دهید نوار سلامتی دشمنان افزایش می یابد و می توانند آسیب بیشتری به شما وارد کنند که می تواند شما را به چالش بکشد.

از همان ابتدا، Rust به شما نشان می دهد که یک تجربه بی رحمانه در انتظار شماست. بازی را بدون ابزار شروع می کنید و برای زنده ماندن باید با آیتم هایی مانند سنگ به چیزهای مختلف حمله کنید. البته نباید به بازیکنان دیگر اعتماد کنید، زیرا احتمال اینکه بازیکنی که دست دوستی به سوی شما دراز کرده است، شما را بکشد، به اندازه یک خرس سرگردان در محیط بازی به شما حمله می کند.

در این مقاله قصد داریم بازی های جهانی را معرفی کنیم که می توانند بازیکنان را در بالاترین درجه سختی خود به چالش بکشند.

Raft که از Early Access منتشر شد، بازیکنان را بر روی یک تکه چوب رانده می کند که می توانند با جمع آوری منابع مختلف آن را ارتقا دهند. بین حمله به کوسه ها و مدیریت گرسنگی و تشنگی، تجربه این بازی بسیار استرس زا است. با توجه به اینکه هیچ کس دیگری نیست که از شما مراقبت کند یا مشغول کارهای دیگر باشد، تجربه این بازی به تنهایی بسیار دشوار است. حالا اگر بخواهید بازی را به تنهایی در سطح سختی Hard تجربه کنید، سخت تر خواهد بود.

بخوانید  نبرد نینتندو با شبیه سازهای غیر رسمی همچنان ادامه دارد

سطح دشواری هاردکور Minecraft یک تجربه جعبه ماسه ای مرگبار و بسیار چالش برانگیز است. در این سطح دشواری، هر مرگی دائمی است و بازگشتی وجود ندارد. دشمنان در این حالت آسیب بیشتری وارد می کنند، نوار گرسنگی کاهش می یابد و در نهایت اگر تمام شود بازیکن را می کشد.

از طرفی در برخی سرورهای بازی، برخی از بازیکنان منابع و سلاح های زیادی را جمع آوری کرده اند که خود تهدیدی جدی محسوب می شوند. در مجموع توصیه می شود برای افزایش شانس زنده ماندن در بازی Rust آن را به صورت گروهی با دوستان خود تجربه کنید.


یکی از باس های بازی Elden Ring

حلقه الدن

بازی وحشی در فضای باز

سرزمین های وحشی بیرونی

پروژه Zomboid استودیو Indie Stone در نگاه اول شبیه یک بازی معمولی جهان باز با تجربه ایزومتریک زامبی محور به نظر می رسد. شما اساساً سعی می کنید تا زمانی که ممکن است زنده بمانید در حالی که منابع را جمع آوری می کنید و با زامبی ها مبارزه می کنید. شما می توانید مهارت هایی را در بازی به دست آورید و آن ها را ارتقا دهید، اما در عین حال باید از پارامترهایی مانند گرسنگی، خستگی، استرس و حتی بی حوصلگی شخصیت اصلی بازی آگاه باشید.

مانند نسخه اول، Subnautica: Below Zero سه حالت مختلف بازی را به بازیکنان ارائه می دهد. پس از ورود به بازی، بازیکنان با حالت پیش فرض Survival روبرو می شوند. جایی که بازیکنان باید سطح سلامتی، غذا، اکسیژن و آب را کنترل کنند. در طول بازی وقتی کشته می شوید همه آیتم ها را از دست می دهید و به دلیل وجود هیولاهای سیاره 4546B چندین بار این مرگ را تجربه خواهید کرد. البته مانند کارهای مشابه، معمولاً می توانید پس از بازپرداخت آن ها را بردارید.

زیردریایی در بازی Subnautica Under Zero

Subnautica: Under Zero – حالت هاردکور

در ابتدای بازی Outer Wilds، پس از جدا شدن از سیاره ای که در آن زندگی می کنید، دنیای بازی به شکلی ترسناک توسعه می یابد که می تواند در طول ماجراجویی شما موارد مختلفی را ایجاد کند. شاید کشتی شما در حین حرکت بین سیارات در The Hourglass Twins در ماسه گیر کند. شاید در منطقه Dark Bramble توسط یک ماهیگیر غول پیکر بلعیده شوید، یا سیاهچاله ای شما و کشتی شما را ببلعد و شما را به سراسر منظومه ستاره ای پرتاب کند.