جادوی تاریک و سرقت در دومین نمایش گیم پلی طولانی هاگوارتز Legacy

دانلود فیلم آپارات

The Room of Requirement که طرفداران این سریال با آن آشنا هستند قسمت پایانی این نمایش را تشکیل می دهد. در این محیط وسیع و بسیار قابل شخصی سازی، بازیکنان علاوه بر داشتن امکان بهبود سکه ها و چوب دستی ها و همچنین مهارت های شخصی خود، می توانند معجون ها و ترکیب های جادویی متنوع و قدرتمندی را تهیه کنند. همچنین امکان کاشت درختان، گیاهان و سازه های جادویی در این اتاق وجود دارد. در زیر می‌توانید دموی مفصل هاگوارتز Legacy را تماشا کنید.

نظر کاربران یک گیمر درباره آخرین اخبار بازی میراث هاگوارتز چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

در دومین دموی گیم پلی بازی مورد انتظار هاگوارتز Legacy، استودیوی بازی سازی Avalanche Software سیستم سرقت و تسطیح بازی را به نمایش گذاشت.

سازندگان بازی همراه با سیستم جارو دزدی که در این نمایش جدید با جزئیات آشنا می‌شویم، برای اولین بار در این استریم The Dark Arts Arena در مدرسه جادوی هاگوارتز را فاش کردند. همانطور که بسیاری از طرفداران سرسخت سریال می دانند، در تالار هنرهای تاریک برای دانش آموزان و جادوگران تازه کار این امکان وجود دارد که جادوهای سیاه و ممنوعه مانند جادوی معروف Avada Kedavra را در یک محیط نسبتا امن تمرین کرده و امتحان کنند. این جادو می تواند صدمات شدید و طولانی مدتی را به حریفان و دشمنان وارد کند و بازیکنان پس از یک بار استفاده از آن باید مدت نسبتا زیادی برای استفاده مجدد از آن صبر کنند.

بخوانید  ناشر بازی Indie Versus Evil درهای خود را می بندد

کمتر از دو ماه از انتشار بازی میراث هاگوارتز از دنیای جادوگری هری پاتر، استودیو Ulanche Software صحنه های جدیدی از گیم پلی این بازی مورد انتظار را طی یک استریم آنلاین جدید با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

سازندگان این بازی همچنین اوایل این هفته اعلام کردند که ساخت و توسعه نسخه نسل نهم این بازی به طور رسمی به پایان رسیده است و بنابراین بازی میراث هاگوارتز در تاریخ 10 فوریه 2023 (21 فوریه 1401) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. , Xbox Series X | Xbox Series S و PC در 4 آوریل (15 آوریل 1402) برای ایکس باکس وان پلی استیشن 4 و در نهایت در 25 جولای (3 آگوست 1402) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهند شد.