ناشر بازی Indie Versus Evil درهای خود را می بندد


tinyBuild پس از 10 سال فعالیت از تعطیلی Versus Evil، یکی از زیرمجموعه های خود خبر داد.

tinyBuild رسما تعطیلی Versus Evil را که یکی از زیرمجموعه های این ناشر است، اعلام کرد. Tiny Build در X (توئیتر سابق) نوشت که این شرکت پس از 10 سال فعالیت تجاری تعطیل خواهد شد.

Tinybuild در توئیتی جدید گفت: «امروز یک روز غم انگیز است. کسب و کار در برابر شر بعد از 10 سال فوق العاده بسته خواهد شد ما دوست داشتیم بهترین بازی های مستقل را برای شما بیاوریم و خاطرات عالی را با شما، جامعه باورنکردنی ما به اشتراک بگذاریم. از ته قلبم برای همه چیز از شما متشکرم.”

فرانسیس فینکهمدیر استراتژی محصول در Versus Evil در لینکدین اعلام کرد که تمامی 13 عضو ناشر از پایان سال اخراج شده اند. کریس تریپیمدیر ارتباطات این شرکت همچنین گفت که این تصمیم در داخل شرکت گرفته نشده است و tinyBuild، شرکت مادر آنها، تصمیم به تعطیلی Versus Evil گرفته است.

برخی از آثار منتشر شده در مقابل شیطان در 10 سال گذشته، سه گانه بنر حماسه استودیو Stoic و Pillars of Eternity 2: Deadfire استودیو Obsidian است. این ناشر توسط Tinybuild در نوامبر 2021 به همراه Red Cerberus، استودیوی تضمین کیفیت آنها خریداری شد. این ادغام در مجموع 31.3 میلیون دلار هزینه داشت که شامل 12.5 میلیون دلار پیش پرداخت است. هنوز مشخص نیست که استودیو Red Cerberus تعطیل خواهد شد یا خیر.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  خالق سوپر ماریو برنامه ای برای بازنشستگی ندارد