خرید بلیط دهکده جهانی دبی با تخفیف ویژه در سایت دبی تیکت


در این مقاله ” بلیط دبی ” توضیحاتی در مورد دهکده جهانی دبی و نحوه خرید بلیط برای سفر به این مقصد ارائه می دهد.

آیا می دانید چگونه برای دهکده جهانی دبی بلیط بخرید؟ دهکده جهانی دبی در کجا قرار دارد و چه خدماتی ارائه می دهد؟ چگونه می توان این بلیط را با کمترین هزینه ممکن تهیه کرد؟ در این مقاله با ما همراه باشید زیرا قصد داریم به همه این سوالات پاسخ روشنی بدهیم.

دهکده جهانی دبی کجاست؟

قبل از پرداختن به موضوع خرید بلیط به دهکده جهانی دبی، بهتر است در مورد این مکان شگفت انگیز اطلاعاتی کسب کنید تا ایده واقعی از واقعیت آن به دست آورید.

گلوبال ویلج شهری جذاب و زیبا است که در امارات متحده عربی و شهر دبی واقع شده است که هر کشوری غرفه بزرگ خود را دارد. در پاویون هر کشور قسمت های کوچکی از تاریخ، فرهنگ و آداب و رسوم آن کشور به گردشگران ارائه می شود و می توانند دنیای کوچکی را در دبی ببینند.

این روستای شگفت انگیز طی چند سال گذشته سفر گردشگران را بسیار خاطره انگیز کرده است و آنها از طریق تفریحات دبی از این روستا یاد می کنند.

دهکده جهانی دبی از چه زمانی شروع به کار کرد؟

باید بدانید که در گذشته قرار نبود خرید بلیط دهکده جهانی دبی به صورت دائمی ادامه پیدا کند و در واقع این شهر زمانی یک نمایشگاه بسیار بزرگ بود که در برنامه خود می خواست پس از پایان تمام این ساختمان ها را گرد هم آورد. از نمایشگاه

این برنامه در سال 1997 راه اندازی شد و در آن زمان یک سریال کوچک با غرفه های محدود بود. اما مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت و ایده توسعه آن حفظ شد. این مجموعه ابتدا روبروی شهرداری ساخته شد اما بعدها مکان آن تغییر کرد.

بخوانید  فروش آخر سال Humble Bundle دارای تخفیف های شگفت انگیز است

در سال 2005 بود که کل مجموعه به خارج از شهر منتقل شد تا توسعه آن واقعاً آغاز شود و سپس ساختمان های دائمی در آنجا نصب شوند. این دهکده در سال 2020 یک کنسرت راک مجازی را به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد این جاذبه تفریحی دبی برگزار کرد. این رویداد رکورد گینس را شکست.

آشنایی با بخش های دهکده جهانی دبی

اگر قصد خرید بلیط گلوبال ویلیج دبی را دارید، باید قبل از انجام این کار با بخش های مختلف آن آشنا شوید. در ادامه شما را با مهم ترین نقاط این روستا آشنا می کنیم تا بتوانید تصوری کلی از آن به دست آورید.

غرفه از کشورهای مختلف در دهکده جهانی

قسمت اصلی روستا غرفه های آن است که در آن 26 غرفه از سراسر جهان وجود دارد. جذابیت اصلی این غرفه ها تماشای تاریخی و فرهنگی است.

هر کدام از آنها بر اساس تاریخ و فرهنگ کشور اصلی ساخته شده اند که جذابیت فوق العاده ای به این روستا بخشیده است. با خرید بلیط تفریحی دبی و سفر به این روستا، احساس می کنید در دنیای کوچک و مینیاتوری قدم می زنید. وقتی وارد آن می شوید

البته محصولات فرهنگی و بومی کشورهای مختلف نیز در این غرفه ها به نمایش گذاشته شده و گردشگران می توانند آن را خریداری کنند. یعنی شما می توانید علاوه بر بازدید از روستا، بخشی از سفر خود را به خرید از میان غرفه های کشورهای مختلف حاضر در آنجا اختصاص دهید.

کشورهای زیادی از سراسر دنیا در آنجا حضور دارند و کشور عزیزمان ایران نیز غرفه ای را به نام خود در این روستا به ثبت رسانده است. کوشک ایرانی با معماری کهن ایرانی، بناهای هخامنشی و تاریخی جذابیت این روستا را برای گردشگران دو چندان کرده است.

بخوانید  This Indie Game Has You Control A 2D And 3D Character At The Same Time

رستوران های دهکده جهانی دبی

این روستا مانند یک شهر کوچک است. رستوران ها و رستوران های زیادی وجود دارد. حتی برخی از خیابان های این روستا نیز برای این امر خاص هستند و به خیابان غذا معروف هستند.

کشورهای ترکیه، ایتالیا و ژاپن در غذاهای خیابانی این روستا پیشگام هستند و شما می توانید با تهیه بلیط دهکده جهانی دبی مجوز ورود به این روستا و تجربه خوردن این غذاها را بگیرید.

خیابان شادی و خیابان جشن برای غذاخوری در این روستا معروف هستند و احتمالاً معاملات جذابی در آن پیدا خواهید کرد. بازار شناور، راه آهن و گربه هندی نیز خیابان هایی هستند که می توانید به ترتیب از غذاهای دریایی شرقی، تایلندی و هندی لذت ببرید.

بلیت تفریحی دبی: دهکده جهانی

با خرید بلیط ورودی دهکده جهانی، اصولا بلیط تفریحی منشی را دریافت می کنید، چرا که در این دهکده حوصله شما سر نخواهد رفت.

این شهر دارای شهربازی های فراوان و جایگاه های مخصوص بازی برای کودکان و بزرگسالان است. موزه ها و گالری های عجیب و غریب فرصت خوبی برای گذراندن اوقات خوش و حتی گرفتن عکس های یادگاری است. علاوه بر این، جشنواره ها و نمایش های مختلفی در زمان های خاصی از سال برگزار می شود.

شرایط بازدید از دهکده جهانی دبی چیست؟

ابتدا باید بلیط دبی گلوبال ویلج را خریداری کنید، زیرا بدون آن اجازه ورود به این منطقه را نخواهید داشت. دهکده جهانی یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 4 بعد از ظهر تا نیمه شب و پنجشنبه و جمعه در همان زمان تا ساعت 1 بامداد باز است.

بخوانید  Atlus بازی جدیدی در کنسرت Persona Super Live امسال معرفی نخواهد کرد

روزهای دوشنبه در صورتی که تعطیلات رسمی نباشد مختص بانوان و کودکان خواهد بود. امکانات رفاهی زیادی در این دهکده ارائه می شود و تقریبا هیچ چیزی شما را اذیت نمی کند. البته توجه داشته باشید که فیلمبرداری از روستا بدون مجوز ممنوع است.

بلیط دهکده جهانی دبی را از کجا بخریم؟

راه های زیادی وجود دارد اما یکی از ساده ترین و ارزان ترین راه ها قطعا بلیط دبی است. از این مجموعه می توانید بلیط دهکده جهانی دبی را با قیمتی ارزان خریداری کنید و از مزایای این جاذبه تفریحی فوق العاده بهره مند شوید. دبی تیکت با تیم متخصص و حرفه ای خود می تواند هر بلیطی را در امارات متحده عربی با بهترین قیمت به شما ارائه دهد.

با استفاده از این فروشگاه دیگر نگران خرید بلیط نباشید زیرا پرداخت آنها به راحتی با ریال انجام می شود و تیم ویژه آنها می توانند شما را راهنمایی کنند و پس از خرید هر مشکل خاصی را برطرف کنند. برای بهره مندی از این شرایط فوق العاده، به سادگی به وب سایت رسمی مراجعه کنید.

نتیجه

خرید بلیط دهکده جهانی دبی از طریق بلیط دبی یک فرآیند راحت، ساده و مقرون به صرفه است. دهکده جهانی دبی یکی از زیباترین نمایشگاه های دائمی جهان است که در آن خسته نمی شوید.

حداقل ساختمان ها و فضای زیبای آنجا شما را سرگرم می کند. از اینکه تا پایان مقاله با ما همراه بودید متشکریم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر