فروش آخر سال Humble Bundle دارای تخفیف های شگفت انگیز است

ما فهرستی از بهترین تخفیف‌ها را در زیر تهیه کرده‌ایم – اما هشدار می‌دهیم که برخی از این تخفیف‌ها فقط چند روز دوام می‌آورند، بنابراین به Humble بروید و آن‌هایی را که توجه شما را جلب می‌کنند، بگیرید.

همچنین تعداد زیادی نسخه AAA موجود است، مانند نسخه PC بازی Days Gone برای 16.49 دلار (معمولا 50 دلار) و دور کرای 6 برای 19.79 دلار (معمولا 60 دلار). اگر به دنبال چیز کوچک‌تری هستید، هندی‌های زیادی مانند فروش وجود دارد پرستش بره برای 20 دلار و سنگ نوشته برای 12 دلار حتی برخی از عناوین جدید منتشر شده در فروش هستند، مانند River Town Girls 2 برای 36 دلار

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر می‌خواهید برای خرید بازی‌های تعطیلات بیشتر خرید کنید، تفکیک‌های ما را برای فروش آخر سال در GOG، Green Man Gaming، Xbox، PlayStation و موارد دیگر بررسی کنید.

فروش زمستانی Humble Bundle

شما همچنین می توانید در صرفه جویی زیادی صرفه جویی کنید XCOM Ultimate Collection، که XCOM: Enemy Unknown Complete Edition، XCOM 2 Collection و XCOM Chimera Squad را با تنها 16.38 دلار (149 دلار) در اختیار شما قرار می دهد.

اگر متوجه نشده اید، ما در فصل فروش تعطیلات تعطیلات هستیم و Humble Bundle آخرین خرده فروشی است که سال را با تخفیف های هنگفت به پایان رسانده است.

صدها بازی و بسته‌های DLC به فروش می‌رسند، از جمله تخفیف‌های بزرگ در نسخه‌های ویژه‌ای مانند نسخه گلچین تمدن ششم برای 30 دلار، Destiny 2: The Witch Queen Deluxe Edition برای 40 دلار و Anno 1800 Complete Edition Year 4 برای 60 دلار

بخوانید  امروز تقریباً برای اولین بار در جهان برای یک پرواز فضایی به ماه شاهد بودیم، اما با درد دل به پایان رسید