تهیه کنندگان می گویند فیلم دزدان دریایی کارائیب ساخته مارگو رابی هنوز نمرده است

بروکهایمر توضیح داد: “من فکر می کنم که به آن فیلمنامه نیز نزدیک می شویم. ما یک فیلمنامه واقعاً خوب داریم. ما دو فیلم را توسعه داده ایم.” هالیوود ریپورتر. “یکی با مارگو رابی و دیگری با بازیگران جوانتر. یکی با مارگوت رابی به کمی کار بیشتر نیاز دارد. بازیگران جوانتر نزدیک هستند. امیدوارم هر دو را دریافت کنیم.”

او گفت: “این برای من زنده است. برای دیزنی زنده است. من مطمئن هستم که او از این که اول نشد ناامید شد، یا شاید نه به این دلیل که واقعاً مشغول است، بنابراین ممکن است کمی بر آن فشار بیاوریم.” “ما فکر می کنیم که این کار را انجام خواهیم داد. این یک داستان بسیار قوی است.”

با اعلام دپ که قطعاً کلاه کاپیتان را آویزان می کند، گمانه زنی های زیادی در مورد اینکه فرنچایز از اینجا به کجا می رسد وجود دارد. یک فیلم دزدان دریایی به کارگردانی مارگوت رابی وجود داشت، اما گزارش‌های متناقضی در مورد وضعیت آن تولید وجود دارد و خود رابی می‌گوید که جلو نمی‌رود، اما ممکن است او هم در آب مرده نباشد. بروکهایمر می خواست رکورد را درست کند.

فرانچایز دزدان دریایی در مجموع 4.5 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروخت و اولین فیلم موفقی بود که چهار دنباله دیگر را عرضه کرد. آخرین فیلم Dead Man Tell No Tales، بیش از 740 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت، اما منتقدان آن را ناامید کننده تلقی کردند.

جری بروکهایمر یک تهیه‌کننده افسانه‌ای است که پشت سر برخی از بهترین فیلم‌های تاریخ، از جمله فرانچایز دزدان دریایی کارائیب دیزنی با بازی جانی دپ در نقش کاپیتان جک اسپارو بود. کاپیتان جک از آن زمان به نماد دیزنی تبدیل شده است، حتی در پارک‌های تفریحی دیزنی در دزدان دریایی قرار گرفته است که اولین بار در دهه‌های گذشته به این سواری اضافه شده است.

بخوانید  یک هفته وحشتناک دیگر در بازی های ویدیویی، چه اتفاقی می افتد؟ | نقطه در - نقطه در

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

THR به تهیه کننده آنچه رابی در مورد وضعیت فیلمش گفت، یادداشت کرد، اما بروکهایمر گفت که او بسیار زنده است، فقط در حالت ایستا.