استیون اسپیلبرگ از اینکه آرواره ها در “تخریب” جمعیت کوسه ها نقش داشته اند متاسف است

در سال 2006، بنچلی در مصاحبه ای گفت که می تواند “هرگز این کتاب را امروز ننویس” دریابید که او اکنون در مورد رفتار کوسه می داند.

خطاب به بی بی سیاسپیلبرگ گفت که به خاطر این فیلم و کتابی که بر اساس آن ساخته شده است، از اینکه نقشی در “تخریب” جمعیت کوسه ها ایفا کرده است متاسف است.

این یکی از چیزهایی است که من هنوز از آن می ترسم – نخوردن توسط یک کوسه، اما کوسه ها به نوعی با من عصبانی هستند به خاطر دیوانگی غذا خوردن ماهیگیران ورزشی دیوانه که بعد از سال 1975 اتفاق افتاد، که من واقعاً متأسفم، و تا به امروز، از بین رفتن کوسه ها. جمعیت کوسه ها به دلیل کتاب و فیلم،” او گفت هالیوود ریپورتر. من واقعاً متأسفم.»

البته، کوسه ها هر از گاهی به انسان ها حمله می کنند و آنها را می کشند، اما چنین حوادثی بسیار نادر است. یک مطالعه نشان داده است که جمعیت جهانی کوسه ها دارای این هستند طی 50 سال گذشته بیش از 70 درصد کاهش یافته است.

فیلم آرواره‌های استیون اسپیلبرگ در سال ۱۹۷۵ داستان کوسه‌ای را روایت می‌کند که برای انتقام بیرون آمده است. او مردم را شکار می کند و می کشد. این در زندگی واقعی اتفاق نمی افتد، اما تصویر منفی فیلم از کوسه ها ظاهرا نقشی در عجله ماهیگیری ورزشی برای موجودات قدرتمند داشته است، و این چیزی است که اسپیلبرگ از آن پشیمان است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  سریال زندگینامه جان مدن در حال ساخت احتمالاً شامل منشاء سری بازی های ویدیویی می شود

پیتر بنچلی، نویسنده کتاب آرواره ها، قبلا توضیح داده بود که چگونه رمان محبوبش در مورد رفتار واقعی کوسه ها در طبیعت درست نیست. “آنچه اکنون می دانم، چیزی که هنگام نوشتن آرواره ها نمی دانستم، این است که چیزی به نام کوسه سرکش وجود ندارد که ذائقه گوشت انسان را ایجاد کند.” بنچلی در سال 2000 گفت.