ست کلاسیک Pokemon TCG کلکسیونر این آخر هفته بیش از 100 دلار تخفیف دارد

Pokemon Trading Card Game Classic اواخر سال گذشته با قیمت گزاف 400 دلار عرضه شد. البته، این بازگشت نوستالژیک به Pokémon 151 اصلی به زیبایی طراحی شده است و مطمئناً مانند یک کلکسیون سطح بالا به نظر می رسد. اما 400 دلار برای سه عرشه 60 کارتی، یک صفحه بازی پریمیوم و هر چیزی که برای لذت بردن از نبرد تن به تن نیاز دارید، بسیار است. اگر منتظر کاهش قیمت بوده‌اید، می‌توانید بازی Pokemon Trading Card Game Classic را با قیمت ۲۸۸ دلار این آخر هفته در Best Buy خریداری کنید. از طرف دیگر، می توانید آن را با 293 دلار در آمازون یا والمارت دریافت کنید. البته هنوز هم گران است، اما حداقل بیش از 100 دلار صرفه جویی می کنید.

بازی با ورق تجاری پوکمون کلاسیک

شرحی ارائه نشده است

آلبوم عکس

مجموعه کلاسیک بازی کارت‌های تجاری Pokemon دارای سه عرشه 60 کارتی است که پوکمون اول شریک اصلی با الهام از بازی پایه Pokémon TCG و چندین کارت نمادین دیگر از تاریخ بازی را نشان می‌دهد. Charizard، Blastoise و Venosaur به شکل کارتی براق هستند. علاوه بر موارد دلخواه قدیمی، شش کارت جدید نیز گنجانده شده است. طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که نسخه های قبلی Suicune، Lugia و Ho-Oh تیتر این نسخه های جدید باشند.

علاوه بر این، این مجموعه همچنین شامل یک صفحه بازی تاشو دو نفره، مخروط های شمارنده آسیب قابل انباشته، دو مجموعه نشانگر وضعیت، و جعبه ابزاری است که همه چیز را به راحتی ذخیره می کند.

اگر نمی‌خواهید تقریباً 300 دلار برای برخی از کارت‌های پوکمون خرج کنید، گزینه‌های عالی دیگری برای Pokémon 151 اصلی نسل 1 وجود دارد. مجموعه الحاقی Pokémon TCG Scarlet و Purple 151 دارای شخصیت‌های نمادین با طراحی‌های جدید است. می توانید مجموعه Ultra-Premium را که شامل 16 بسته تقویت کننده است، با قیمت 90 دلار در والمارت (120 دلار) دریافت کنید. همچنین می توانید Elite Trainer Box را با قیمت 50 دلار در آمازون دریافت کنید. از طرف دیگر، می‌توانید مجموعه جشن‌های پوکمون را بررسی کنید، که برخی از آثار هنری اصلی کارت و همچنین لوگوی ۲۵ سالگی پیکاچو را نشان می‌دهد که روی هر کدام مهر شده است.

بخوانید  فیلمبرداری جوکر 2 به پایان رسید، عکس‌های جدید لیدی گاگا و خواکین فینیکس منتشر شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر