یوبی سافت بیستمین سالگرد سری Far Cry را جشن می گیرد

یوبی سافت یک رویداد زنده برای بیستمین سالگرد سری Far Cry برنامه ریزی کرده است.

این ماه، یوبی‌سافت بیستمین سالگرد سری بازی‌های تیراندازی اول شخص جهان باز Far Cry را جشن می‌گیرد. این ناشر فرانسوی تا 85 درصد تخفیف بر روی بازی‌های این مجموعه در تمامی پلتفرم‌ها ارائه می‌کند و در نظر دارد یک رویداد زنده در تاریخ 2 آوریل 1403 (21 مارس 2024) برگزار کند.

در حالی که طرفداران سریال منتظر فاش شدن قسمت بعدی هستند، یوبی سافت تایید کرده است که هیچ برنامه ای برای افشای محتوای آینده یا بازی جدید Far Cry ندارد. طرفداران می توانند داستان ها و رویدادهای بازی های قبلی این مجموعه را به همراه دراپ های Twitch تماشا کنند که بدون شک برای طرفداران سرسخت این مجموعه ارزشمند خواهد بود.

اگرچه یوبی سافت هنوز هیچ خبر رسمی در مورد آینده این سری منتشر نکرده است، اما گزارش ها حاکی از آن است که دو بازی Far Cry در دست توسعه هستند. به نظر می رسد یکی از پروژه ها در نسخه ای خیالی از آلاسکا به نام Alachnica می گذرد. در این منطقه سرد، بازیکنان باید منابع مختلف را جمع‌آوری کرده و ابزارهای جدیدی برای زنده ماندن تولید کنند. بدیهی است که کشتن یک بازیکن می تواند باعث از بین رفتن پیشرفت شود.

مراسم مذهبی جوزف سید و سربازانش در کلیسای Far Cry 5

گزارش ها حاکی از آن است که این بازی بقا قبل از قسمت هفتم این سری منتشر خواهد شد. Far Cry 7 با نام رمز Project Blackbird بر روی موتور Snowdrop در حال توسعه است. ظاهرا قرار است این بازی در پاییز سال 2025 منتشر شود و در روز اول روی نینتندو سوییچ 2 عرضه شود. طبق گزارشات، داستان این بازی غیرخطی است و بازیکن باید اعضای خانواده خود را از چنگ یک گروه خطرناک نجات دهد.

بخوانید  Jurassic Park: Classic Games Collection با انتشار تریلر رونمایی شد

اگر این افشاگری ها صحت داشته باشند، Far Cry 7 دارای مکانیک بازجویی جدیدی خواهد بود که به بازیکن اجازه می دهد تا با شکنجه دشمنان اطلاعات مختلفی را به دست آورد. یوبی سافت هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد بازی های آینده این سری منتشر نکرده است و باید منتظر اعلام رسمی باشیم.