به نظر می رسد نینتندو چیزی را در نسخه های بازی خود تغییر داده است

برای سال‌ها، هر کسی که مشتاق بازی جدید نینتندو در ایالات متحده بود، معمولاً می‌توانست برای روز جمعه برنامه‌ریزی کند که به آنجا برود (یا با بیمار تماس بگیرد). چه یک نسخه بزرگ مانند Zelda: Tears of the Kingdom باشد یا یک نسخه کوچکتر مانند Everybody 1-2 Switch، نینتندو تاریخ انتشار بیشتر بازی هایی را که در روزهای جمعه منتشر می کند تعیین کرده است. دیگر نه، به نظر می رسد.

در حالی که سوییچ وارد آخرین سال کامل کنسول نسل فعلی نینتندو می شود، این شرکت حداقل برای سری بعدی بازی های خود به سرعت پیش رفته است. در حالی که جدیدترین بازی های آن، از جمله Another Code: Recollection و Mario vs. Donkey Kong، و همچنین نمایش زمان آینده Princess Peach، همه برای جمعه برنامه ریزی شده بودند، با رشته تاریخ انتشار اخیر Mario Day که اکنون بازی های منتشر شده توسط نینتندو را نشان می دهد. در روز پنجشنبه (همانطور که برای اولین بار توسط Knoebel متوجه شد).

Paper Mario: The Thousand-Year Door (23 مه) و Luigi's Mansion 2 HD (27 ژوئن) برای اکران در روز پنجشنبه برنامه ریزی شده است. این کار در مورد Endless Ocean Luminous نیز انجام می‌شود، که تاریخ آن در روز پنج‌شنبه، ۲ مه در جریان نینتندو دایرکت فوریه فاش شد، اگرچه در آن زمان به نظر می‌رسید که ممکن است یک استثنا برای چیزی باشد که نمی‌توان آن را خیمه شب بازی در نظر گرفت. بازی نینتندو. . حتی در سال‌های انتشار جمعه، استثناهایی وجود داشته است، مانند کربی رویای بوفه یا Pikmin 1+2 که در روز چهارشنبه عرضه شد، اگرچه دومی یک راه‌اندازی «امروز» غافلگیرکننده بود.

بخوانید  بهترین‌های سال 2022: فضای بزرگ‌تر از زندگی Tinykin من را مستقیماً به Toy Story برد.

اما با انتشار سه نسخه نینتندو در سه ماهه دوم که همگی در روزهای پنج‌شنبه عرضه می‌شوند، این می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که این شرکت در حال ایجاد تغییر است، حداقل با روز پیش‌فرض هفته که به نفعش است.

ممکن است این دوره غیرعادی باشد و نینتندو در آینده به جمعه بازگردد. ما با این شرکت تماس گرفتیم تا بپرسیم چرا آنها این تغییر را برای این بازی های آینده ایجاد کردند. در گذشته‌های دورتر، بازی‌های نینتندو یکشنبه‌ها در ایالات متحده منتشر می‌شد، بنابراین از عرضه‌های سه‌شنبه‌ای که در صنعت آمریکا استاندارد بودند، به‌طور سیستماتیک اجتناب می‌شد. اما ما شاهد هستیم که شرکت‌های بیشتری با عرضه‌های خود در دهه گذشته به پایان هفته می‌روند.

ممکن است مدتی طول بکشد تا تاریخ انتشار دیگری در نینتندو برای اثبات یا رد بیشتر این حرکت به پنجشنبه ها بدست آوریم. برنامه انتشار آن در سال 2024 در این مرحله به طور غیرعادی سبک است. فراتر از سه بازی اخیراً تاریخ گذاری شده، می دانیم که Metroid Prime 4 در راه است، اگرچه نینتندو همچنان تاریخ عرضه آن را به عنوان “TBD” ذکر می کند. در همین حال، بازی Pokemon Legends ZA تا سال 2025 منتشر نخواهد شد.

و ما هنوز نمی دانیم که سوییچ 2، هر نامی که باشد، چه زمانی عرضه می شود، اگرچه شایعه شده است که در اوایل سال 2025 وارد بازار می شود. اما اگر نینتندو برای روزهای پایانی عمر سوییچ به نسخه های پنجشنبه سوئیچ تغییر کند، ناگفته نماند. که این استاندارد می تواند توسط سیستم بعدی آن نیز دنبال شود.

بخوانید  تریلر منظره خیانت و توطئه در بیگانگان: فرود تاریک