رویداد جدید ایکس باکس با تمرکز بر بازی های غیر انحصاری تایید شده است

مایکروسافت در ماه مارس 2024 مهمانی جدید نامیده شد پیش نمایش Xbox Partner با تمرکز بر بازی های شریک برگزار می شود.

مایکروسافت آخرین رویداد Xbox Partner Preview خود را در روز چهارشنبه اعلام کرد 16 اسفند (15 اسفند) ساعت 17 به وقت ایران برگزار می شود که بازی های پارتی تجاری آینده را به نمایش می گذارد. این نمایش 30 دقیقه طول می کشد و شامل تریلرها، ویدیوهای گیم پلی و اطلاعات پشت صحنه است که در وب سایت ایکس باکس وایر قرار می گیرد.

Xbox نگاهی عمیق‌تر به مبارزه و کاوش در Tales of Kenzera: Zau، بازی نقش‌آفرینی Metroidvania از Electronic Arts دارد. ابوبکر سلیمصداپیشه Assassin's Creed Origins اشاره کرد. این رویداد همچنین تریلر گیم پلی جدیدی از بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess شرکت Capcom و پیش نمایشی از The First Berserker: Khazan، یک بازی اکشن از Nexon را به نمایش می گذارد.

این رابط دارای چند تبلیغات جدید خواهد بود و احتمالاً مانند روش معمول Xbox، بازی های مختلف را بدون اتلاف وقت به نمایش می گذارد. همچنین می‌توان انتظار داشت که تاریخ انتشار برخی بازی‌های ویدیویی، رونمایی از برخی آثار جدید و اخبار Game Pass را ببینیم. این نمایش در یوتیوب و توییچ پخش خواهد شد و زیرنویس آن به بیش از 40 زبان مختلف در دسترس است. توضیحات صوتی به زبان انگلیسی، زبان اشاره بریتانیا، و زبان اشاره آمریکایی نیز پشتیبانی خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  19 چیز که ای کاش درباره DMZ در Call Of Duty: Modern Warfare 2 می دانستم