رونمایی کویی تکمو از بازی تازه شرکت Gust در Tokyo Game Show

پاداش تکمیل دمو Wo Long: Fallen Dynasty در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو

درحال‌حاضر اطلاعات بیشتری از بازی تازه شرکت گاست در دست نیست و نمی‌دانیم که آیا این اثر با مجموعه بازی‌های Atelier ارتباط دارد یا مورد کاملا متفاوتی خواهد بود. طرفدارها احتمالا برای دریافت پاسخ این سؤال باید تا زمان رونمایی از بازی در رویداد توکیو گیم شو منتظر بمانند. کسانی که در نمایشگاه پیش‌رو به تجربه‌ی بازی Wo Long بپردازند، دو نشان مخصوص دریافت می‌کنند و با تکمیل نسخه‌ی آزمایشی در زمان تعیین‌شده می‌توان صاحب یک پیراهن شد. شما می‌توانید تصویری از این پاداش‌ها را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

شرکت Koei Tecmo در نمایشگاه توکیو گیم شو علاوه‌بر نمایش بازی Wo Long: Fallen Dynasty، به رونمایی از بازی بعدی شرکت گاست خواهد پرداخت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Koei Tecmo، ناشر و توسعه‌دهنده‌ی ژاپنی از فهرست بازی‌های خود برای نمایشگاه Tokyo Game Show رونمایی کرده است. بازدیدکنندگان این رویداد می‌توانند به تجربه‌ی نسخه‌ی آزمایشی بازی Wo Long: Fallen Dynasty و نسخه‌ی موبایل Nobunaga’s Ambition Hadou بپردازند. بازی بعدی شرکت Gust، سازنده سری بازی‌های Atelier نیز در جریان این نمایشگاه رونمایی می‌شود و قابل بازی خواهد بود.

طرفدارها باید رأس ساعت ۱۴:۳۰ جمعه، ۲۵ شهریور به وقت ایران منتظر یک پخش زنده‌ی دو قسمتی از شرکت کویی تکمو باشند که نخستین بخش آن به بازی تازه شرکت گاست و بخش دوم به نمایش بازی Wo Long: Fallen Dynasty اختصاص دارد. پس از آن رأس ساعت ۱۳:۳۰ شنبه، ۲۶ شهریور به وقت ایران لایواستریم طولانی‌تری به میزبانی شرکت Koei Tecmo پخش می‌شود. رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۲ برای اولین‌بار پس از سه سال به‌صورت حضوری از پنجشنبه، ۲۴ شهریور تا یکشنبه، ۲۷ شهریور در مرکز همایش ماکوهاری مسّه واقع در شهر چیبا برگزار خواهد شد.

بخوانید  دانش آموزی پس از فروش سرور Minecraft خود برای مادرش خانه ای می خرد



منبع