دانش آموزی پس از فروش سرور Minecraft خود برای مادرش خانه ای می خرد

تصویر ماکسیم گاوریلنکو که با فروش سرور Minecraft برای مادرش خانه خرید

او می گوید که کسب درآمد کافی برای خرید خانه از طریق فروش سرور آن چیزی نبود که انتظارش را داشت و او و دوستانش این پروژه را صرفاً برای سرگرمی انجام می دادند: “ما هرگز تصور نمی کردیم که این به یک فرصت تجاری مناسب تبدیل شود.” اما با راهنمایی برادرم که در زمینه فناوری کار می کند و [به کمک] مدرسه، من مشتاقانه منتظر بودم تا امکان تبدیل آن به چیزی بزرگتر را بررسی کنم.”

موفقیت ماکسیم زمانی آغاز شد که او در سال 2021 از اوکراین به اسکاتلند رفت و یک سرور Minecraft نسبتاً کوچک استفاده شده با قیمت هزار کتاب بخر در سال‌های بعد، او و دو دوستش تغییراتی در سرور ایجاد کردند که شاهد رشد تصاعدی بازیکنان آن بود. علاوه بر این، تبلیغ کنندگان نیز جذب سرور شده اند و ارزش آن افزایش یافته است. به همین دلیل، مدرسه LeMond می گوید یک پیشنهاد بزرگ توسط یک شرکت فناوری ارائه شده است که در ماه می پذیرفته شد.

ماکسیم گاوریلنکو

اکنون با کسب و کار موفق، این دانشجوی هلنزبورگ می خواهد دانش خود را با رفتن به دانشگاه گسترش دهد و برای چندین دانشگاه در بریتانیا و کشورهای دیگر درخواست داده است: “من نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، اما همیشه این کار را انجام داده ام. من به تجارت علاقه مند بودم و به عنوان نویسنده و مترجم پاره وقت در اوکراین کار می کردم.” جدا از علاقه ام به بازی، از بخش کارآفرینی پروژه بسیار لذت بردم و برای تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه های سراسر جهان درخواست دادم.”

بخوانید  نمایش توانایی‌هایی شخصیت مجیک در تریلر جدید بازی Marvel’s Midnight Suns

برای بیشتر نوجوانان، Minecraft فقط یک سرگرمی است، اما علاقه یک دانش آموز اوکراینی به این بازی به او کمک کرد تا برای مادرش خانه بخرد. ماکسیم گاوریلنکویکی از ساکنان مدرسه لوموند، پس از فروش سروری که از اتاق خواب خود اداره می کرد، ثروت خود را به دست آورد و به گیمرها در سراسر جهان اجازه داد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و بازی کنند.

علاقه او رفتن به دانشگاهی در جنوب مرز انگلیس است. یوهانا اورکوهارتمدیر لوموند همچنین با بیان اینکه موفقیت گاوریلنکو واقعاً باورنکردنی است، گفت: “شکی ندارم که این آخرین چیزی نخواهد بود که در مورد سرمایه گذاری در شرکت های ماکسیم می شنویم.”

یکی از بازیکنان ماین کرافت با فروش سرور این بازی درآمد زیادی به دست آورد و برای مادرش خانه خرید.

مادر ماکسیم اکنون با دوستانش در پرتغال زندگی می کند، اما می خواهد در نزدیکی پسرش زندگی کند. سایر اعضای خانواده او در وطن جنگ زده اش باقی مانده اند. پدربزرگ و مادربزرگ او تمام زندگی خود را در کیف گذراندند و آماده ترک این شهر نبودند. خواهر او نیز در این کشور ماند زیرا شریک او متعهد به دفاع از اوکراین بود.

این نوجوان این جوان 17 ساله گفت: “من بسیار افتخار می کنم که توانستم اشتیاق خود را به یک تجارت سودآور تبدیل کنم و قصد دارم آن را به مادرم تقدیم کنم. به دلیل جنگ او مجبور شد از خانه خود فرار کند و بی بضاعت شود. سرپناه. بنابراین خرید ملک برای او باعث می شود که تمام ساعات صرف شده در این پروژه با ارزش باشد.”

بخوانید  The Last Of Us از HBO ایده درخشانی دارد که بازی ها می توانند از آن استفاده کنند