دست از تلاش برای ساختن سرنوشت بردارید | نقطه در – نقطه در



زمان آن فرا رسیده است که ناشران از گول زدن خود دست بردارند و بپذیرند که احتمالاً سرنوشت بعدی را نخواهند ساخت. و تلاش های مکرر برای انجام این کار به صنعت بازی آسیب می رساند.

این هفته در Spot On، Tamoor و Lucy درباره راه‌اندازی ناموفق Redfall و اینکه چگونه تلاش‌های ناموفق آن برای ترکیب مکانیک‌های Destiny-lite ممکن است مانع از تبدیل شدن بازی واقعاً عالی شود، صحبت می‌کنند. آنها همچنین در مورد اینکه چگونه Bethesda ناشر، در ادامه روند، سواری وحشیانه داشته است، بسیار شبیه به Marvel’s Avengers و Gotham Knights قبل از آن.

Spot On یک برنامه خبری هفتگی است که جمعه ها پخش می شود و در آن Tamoor Hussain سردبیر GameSpot و لوسی جیمز تهیه کننده ارشد درباره آخرین اخبار بازی صحبت می کنند. با توجه به چرخه اخبار بسیار پویا و بی پایان صنعت عظیم بازی های ویدیویی، همیشه چیزی برای صحبت در مورد آن وجود دارد، اما برخلاف اکثر برنامه های خبری دیگر، Spot On به جای خلاصه کردن همه اخبار، عمیقاً در یک موضوع فرو می رود. Spot On هر جمعه پخش می شود.

با تشکر از Crowsmack برای ارائه آثار هنری مورد استفاده در مجموعه Spot On. کارهای بیشتری را در مورد او پیدا کنید سایت اینترنتی.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  رویداد Destiny 2 Solstice: تاریخ شروع، جوایز جدید و هر آنچه می دانیم