دست از تلاش برای سرنوشت سازی بردارید

برای قسمت اول، لوسی و تامور با خطرات شکار روند مقابله می‌کنند، به‌ویژه بازی‌ها را مجبور می‌کنند تا از نظر طراحی شبیه به Destiny باشند و سعی می‌کنند به عنوان یک بازی، بازی باشند. در حالی که به دلیل راه اندازی Redfall این یک بحث به موقع است، بسیاری از بازی ها در چند سال گذشته نیز همین روند را دنبال کرده اند، چه خوب و چه بد.

GameSpot تعدادی نمایش جدید در یوتیوب دارد که می توانید آنها را ببینید. اگر قبلاً آن را ندیده اید، ویدیوی History of Legend of Zelda GameSpot را در اینجا ببینید. اگر آزمایش‌های ویدیویی سریع‌تر هستند، حتما تماشا کنید قفسه کورت، که جایگاه ریمسترها و بازسازی ها را در صنعت بررسی می کند. می‌توانید No HUD، React Experts، How It Saved و موارد دیگر را در ما بررسی کنید کانال یوتیوب.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

GameSpot مفتخر است که Spot On را راه اندازی می کند، یک برنامه خبری هفتگی جدید با حضور سردبیر Tamoor Hussain و تهیه کننده ارشد لوسی جیمز. ما می دانیم که اینترنت مملو از اخبار روزانه و هفتگی است که اتفاقات صنعت بازی را مرور می کند، بنابراین تصمیم می گیریم برای ارائه دیدگاه خود و تشویق به گفتگو، عمیق تر در یک موضوع، موضوع یا موضوع غوطه ور شویم.

بخوانید  بازی A Plague Tale: Requiem | موش‌ها و آدم‌ها