بسته ارتقاء سطح جدید Fortnite اشاره ای به یک قتل وحشیانه و واقعی باستانی است.

به طور مشابه، دو اجرام آسمانی (یک سیارک و یک سیاره در منظومه شمسی Iona Draconis) و یک دهانه در ماه به نام هیپاتیا نامگذاری شده‌اند، بنابراین در آنجا هم‌افزایی با مفهوم کاوشگر نوری وجود دارد.

در نهایت، این متن طعم: “بدون کشتی. بدون خدمه. فقط یک روح غیر قابل توقف.” بنابراین اکنون که او از بدن فیزیکی خود فراتر رفته است، در این فرم جدید سایبرپانک بدون استفاده از کشتی در فضا شناور است؟ این فرد فوت کرده است.

این پوست چندین لایه به عمق استعاره ها نفوذ می کند. این بسیار جالب است – اکثر پوسته های جدید با موضوع گفتگوی جالبی همراه نیستند. امیدوارم در آینده شاهد این موارد بیشتر باشیم.

داستان از این قرار است که در بیشتر دوران هیپاتیا بین مؤسسات علمی و مسیحی اسکندریه صلح برقرار بود. به مدت سه دهه، مردی به نام تئوفیلوس به عنوان اسقف اسکندریه خدمت کرد – در آن زمان یک کنسرت در سطح پاپ – و ظاهراً به اندازه کافی به حفظ صلح اهمیت می داد تا با هیپاتیا و پیروانش. پس نوعی الیگارشی داشتند.

در 1600 سال از زمان حیات هیپاتیا اسکندریه چیزهای دیگری به نام هیپاتیا وجود داشته است. با این حال، تقریباً همه آنها به نام این زن نامگذاری شده اند، و آنهایی که نامگذاری نشده اند تقریباً به طور قطع به نام چیزهایی هستند که بود به نام هیپاتیا اسکندریه. این واقعیت احتمالاً به حفظ میراث آن کمک کرد، زیرا هیچ هیپاتیا دیگری وجود نداشت که مشهور باشد و بتواند رعد و برق را از نام آن ربوده باشد.

بخوانید  Forza Motorsport Update 1.0 Makes Upgrading Car Parts Faster

پس حالا که این داستان وحشتناک را می دانید، بیایید یک بار دیگر به کاپیتان هیپاتیا در Fortnite نگاه کنیم.

سپس شما چیز دست و پا دارید. در سبک متناوب، آنها دیگر به بدن او متصل نیستند – دقیقاً مانند دست ها و پاهای هیپاتیا پس از پایان دادن به اوباش مسیحیان دیگر به بدن او متصل نشدند.

این چیز دست و پا است به ویژه جالب است وقتی آن را با نامش ترکیب کنید. تنها یک شخص واقعاً برجسته به نام هیپاتیا در تمام تاریخ وجود داشت: یک فیلسوف و ستاره شناس یونانی که در اواخر قرن چهارم و اوایل قرن پنجم در اسکندریه، مصر زندگی می کرد. و اولین ریاضیدان زن که ما سوابق تاریخی قابل توجهی از او داریم. این دلیل اصلی مشهور شدن اوست – اما دومین دلیل اصلی برای شهرت او این است که چگونه به طرز وحشیانه ای به قتل رسید و به معنای واقعی کلمه توسط گروهی از مسیحیان تکه تکه شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هیپاتیا، کتاب‌های زیادی در مورد او و همچنین هزاران داستان بزرگتر وجود دارد که فضای قابل توجهی را به داستان او اختصاص می‌دهند. با این حال، توصیه من «عصر تاریکی» نوشته کاترین نیکسی است که فصلی را به شرح زندگی و مرگ هیپاتیا در کشمکش بزرگ‌تر بین مسیحیت و نهاد علمی باستانی در قرن‌های قبل از قرون وسطی اختصاص می‌دهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  بازار رایانه های شخصی درآمد بسیار بیشتری نسبت به بازار کنسول ها داشت

مجموعه لوازم آرایشی او مجموعه Luminary Explorer است که برای کاپیتان کشتی فضایی منطقی است – یک Luminary Explorer به سادگی کسی است که فضا را کاوش می کند، زیرا از نظر نجوم، Luminary یک ستاره است. اما نورانی معنای دیگری هم دارد: شخص مشهور و باهوش. که مطمئنا هیپاتیا اسکندریه را توصیف می کند – یک مرجع باستانی به عنوان “فرزند درخشان عقل” نامیده شده است.

اما تئوفیلوس در سال 412 درگذشت و جنگ قدرتی بین برادرزاده‌اش سیریل و فردی به نام تیموتاوس برای جانشینی او به عنوان اسقف درگرفت. سیریل برنده شد و به روش معمولی بازی تاج و تخت پیروز شد: با تعقیب هر کسی که تیموتی را دوست داشت و هرکسی را که او تصور می کرد در کنار او نیست، مانند قوم یهود. و از آنجایی که هیپاتیا و بقیه دانشمندان به وضوح بخشی از جناح مذهبی او نبودند، او نیز به دنبال او رفت. اما او برای تبعید یا قتل بسیار محبوب بود، بنابراین سیریل چند سال بعد را به تهمت زدن به او گذراند تا اینکه مردی به نام پیتر شورشی را برانگیخت که هیپاتیا هدف اصلی آن بود.

اوباش هیپاتیا را هنگام رانندگی به خانه از ماشینش بیرون کشیدند و او را به یک کلیسای برجسته کشاندند – جایی که تمام لباس هایش را پاره کردند و با استفاده از تکه های چوب سرامیک او را به طرز وحشیانه ای تکه تکه کردند. اما آنها تمام نشده بودند. پس از این منظره دست و پای او را از شهر خارج کردند و سوزاندند. ممکن است بیش از حد به نظر برسد (زیرا کاملاً واضح است!)، اما این تقریباً یک قتل سیاسی سنتی اسکندریه بود. گذشته های دور زمان بدی برای زندگی بود، صادقانه.

بخوانید  نقش لیدی دیمیترسکو بازیگر دهکده رزیدنت اویل در Baldur's Gate 3

Fortnite آخرین بسته Level Up خود را این هفته منتشر کرد و کمی غیرعادی است. پوستی که در بسته های این فصل عرضه می شود، کاپیتان هیپاتیا نام دارد – این یک کاپیتان کشتی فضایی است. مانند تمام پوسته‌های بسته‌های Level Up، Hypatia دارای یک سبک جایگزین “Armored” است که بسیار متفاوت از سبک اصلی او است. این سبک متناوب این خانم زیبای استاندارد را به اینجا می برد و او را به یک سایبورگ بسیار دوزدار تبدیل می کند، با دست ها و پاهایی که از نظر فیزیکی به تنه او متصل نیستند اما با نوعی انرژی قرمز در کنار هم نگه داشته می شوند. زیر را ببینید.

سبک
سبک جایگزین کاپیتان هیپاتیا “زره دار”.
تحریریه مجله بازی یک گیمر