پیش‌فروش‌های Aliens: Dark Descent برای PC تخفیف دارند

Aliens: Dark Descent تنها بازی رایانه شخصی نیست که با تخفیف Fanatical برای پیش خرید در دسترس است. همچنین می توانید Armored Core 6 را با بیش از 10 درصد تخفیف دریافت کنید. در همین حال، اگر به دنبال معاملات عالی هستید، می‌توانید هم‌اکنون بازی کنید، آخرین بسته مجموعه پلاتینیوم Fanatical اکنون در دسترس است. همچنین باید Humble Choice را برای ماه می بررسی کنید، زیرا هفت بازی را با قیمت 12 دلار ارائه می دهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Aliens: Dark Descent در 20 ژوئن عرضه می شود و اگر به دنبال یک معامله پیش خرید هستید، Fanatical 18٪ تخفیف برای نسخه رایانه شخصی بازی ارائه می دهد. یک کلید Steam را برای Aliens: Dark Descent پیش خرید کنید برای 32.79 دلار (40 دلار).

THE مواد رسمی بازاریابی بازی نوید بسیاری از هیولاهای بیگانه نمادین مانند Facehuggers و Alien Queens و همچنین دشمنان جدیدی به نام کماندوهای انسان سرکش را می دهد.

سلب مسئولیت: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند.

Aliens: Dark Descent یک داستان اصلی را در مجموعه بیگانه ها به نمایش می گذارد که بازیکن در آن سربازان را در مقابل Xenomorphs هدایت می کند. این بازی یک بازی اکشن تاکتیکی بلادرنگ است و بازیکنان می توانند توانایی ها، سلاح ها و سایر ویژگی های سربازان خود را شخصی سازی کنند.

بخوانید  بازیگران کیتانا در Mortal Kombat 2 فاش شدند

شما همچنین می توانید با انتخاب میانبرها و ایجاد مناطق امن برای دفاع از خود در برابر Xenomorphs خطرناک مبارزه کنید.