نقش لیدی دیمیترسکو بازیگر دهکده رزیدنت اویل در Baldur’s Gate 3


مگی رابرتسون، بازیگر نقش لیدی دیمیترسکو از دهکده ی رزیدنت اویل، نقش یکی از شروران در دروازه بالدور 3 را بازی می کند.

از جدیدترین اخبار بازی، با خبر شدیم مگی رابرتسون او اعلام کرده است که در Baldur’s Gate 3 در نقش Orin the Red بازی خواهد کرد. بدون شک طرفداران این بازیگر را با بازی در نقش لیدی دیمیترسکو، یکی از شخصیت های منفی بازی Resident Evil Village به یاد دارند. طبق گفته Eurogamer Media، Orin the Red یک شخصیت شرور تغییر شکل خواهد بود که در جریان Balder’s Gate 3 ظاهر می شود تا بازیکنان را آزمایش کند.

مگی رابرتسون در Baldur’s Gate 3 با بازیگرانی مانند جی کی سیمونز و جیسون آیزاک استودیو لاریان به تازگی جزئیات جدیدی از دروازه بالدر 3 را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. سازنده توضیح داد که بازیکنان برای تجربه عادی بازی به 75 تا 100 ساعت زمان نیاز دارند. این بازی 4 برابر بزرگتر از Divinity: Original Sin 2 است و 170 ساعت سینماتیک دارد.

در طول نمایشگاه این هفته، استودیو Larian با انتشار تیزر جدیدی جزئیات بیشتری در مورد ویژگی های Baldur’s Gate 3 به طرفداران ارائه کرد. از جمله، بازیکنان به اسلایدر بلوغ برای تعیین سن شخصیت دسترسی خواهند داشت و شخصیت‌های Tiefling می‌توانند شاخ‌های خود را با رنگ‌های مختلف شخصی‌سازی کنند. سازنده همچنین تعداد زیاد کلاس‌ها، زیر کلاس‌ها و نژادهای بازی را توضیح داد.

نسخه پلی استیشن 5 بازی Baldur’s Gate III اخیراً با تاخیر عرضه شد و اکنون به جای 9 سپتامبر (31 اوت) در تاریخ 15 سپتامبر (6 شهریور) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. اگر می خواهید بازی Balder’s Gate 3 را در اسرع وقت تجربه کنید، می توانید سری به نسخه PC بزنید که 4 هفته زودتر از نسخه قبلی منتشر می شود و بازیکنان می توانند در 12 آگوست (3 مرداد) آن را تجربه کنند.

بخوانید  The Last Of Us Season 2 Production Start Date Revealed
تحریریه مجله بازی یک گیمر