در Microxstore گیم پس ارزان و قانونی بخرید!


«مایکروسافت استور» در این مقاله انواع سرویس‌های گیم پس و خدمات خود پیرامون این اشتراک را معرفی کرده است.

گیم پس چیست ؟

در ابتدا بیایید به تعریف گیم پس بپردازیم . گیم پس، یک سرویس ویژه از مایکروسافت برای کاربران ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی است که اجازه می ‌دهد به‌صورت نامحدود و طی مدت زمان اعتبار اشتراک، بازی ‌های منتشر شده روی این پلتفرم‌ ها را تجربه کنند. گیم پس در سال ۲۰۱۷ برای ایکس باکس وان و در سال ۲۰۱۹ برای کامپیوترهای شخصی به عملیات خود آغاز کرد.

این سرویس به شما امکان می ‌دهد تا تاکنون به بیش از ۱۰۰ بازی مختلف دسترسی داشته باشید، و تعداد بازی ‌ها به‌صورت مداوم به این مجموعه افزوده می ‌شود.

در حال حاضر، سه نوع اشتراک موجود است: اشتراک مخصوص کامپیوتر، ایکس باکس وان، و اشتراک آلتیمیت (که همه اشتراک‌های دیگر را شامل می‌شود).

امکانات اشتراک مخصوص پی‌سی و ایکس باکس وان:

  1. دسترسی به مجموعه ‌ای در حال گسترش از بیش از ۱۰۰ بازی ویدیویی.
  2. تخفیف ۱۰ درصدی برای خرید بازی‌های موجود در کتابخانه‌ی بازی.
  3. تخفیف ۲۰ درصدی هنگام خرید محتوای اضافی بازی‌ها.

ویژگی‌های اشتراک آلتیمیت:

  1. دسترسی به سرویس Xbox Live Gold که علاوه‌بر امکان بازی آنلاین، ماهانه بازی ‌های رایگان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
  2. دسترسی زودتر به برخی از بازی‌ها
  3. اگر از حق اشتراک سرویس Xbox Live Gold استفاده می‌ کنید و اشتراک گیم پس آلتیمیت را خریداری کنید، زمان باقی مانده از اشتراک Xbox Live Gold به اشتراک گیم پس آلتیمیت تبدیل می‌شود. این تبدیل به یک مدت زمان محدود مرتبط است و حداکثر تا ۳۶ ماه امکان دارد.
بخوانید  فورتنایت x TMNT سینمایی کوتاه

بازی ‌هایی که در سرویس گیم پس هستند:

در حال حاضر بیش از ۱۰۰ بازی در سرویس گیم پس موجود است. این مجموعه شامل بازی ‌هایی است که از کنسول ایکس باکس 360 (توجه: گیم پس روی ایکس باکس 360 فعال نیست و شما می‌توانید بازی‌ های پشتیبانی شده را روی ایکس باکس وان تجربه کنید)، از جمله بازی ‌هایی چون Viva Pinata، Toy Soldiers، ‘Splosion Man و سری بازی‌های جذاب Mass Effect به‌عنوان خاطره ‌انگیز ‌ترین بازی‌ ها، بازی ‌های ایکس باکس وان از جمله Shadow of the Tomb Raider، Rocket League، Minecraft و Halo: The Master Chief Collection نیز شامل می‌شود. همچنین بسیاری از بازی‌ها برای پلتفرم کامپیوتر نیز در دسترس هستند. بعضی از این بازی‌ها تنها روی کنسول‌ها قابل بازی هستند، درحالی‌که برخی دیگر از آن‌ها روی هر دو پلتفرم قابل بازی هستند.

از بازی های محبوب و پرطرفدار موجود در گیم پس می‌توان به GTA V ، Forza Horizon 5، NFS Unbound اشاره کرد.

انواع ظرفیت های گیم پس در مایکروایکس استور

شما در مایکروایکس استور می‌توانید گیم پس را با 3 ظرفیت ( کامل ، هوم ، سوییچ ) خریداری کنید.

ظرفیت عادی، سوییچ یا غیر هوم هر دفعه که‌ می‌ خواهید از گیم‌ پس یا بازی خریداری شده استفاده کنید باید وارد اکانت خریداری شده شوید و همیشه باید به‌ اینترنت متصل باشید، می‌ توانید بعد از ساین کردن روی اکانت ما سوییچ یوزر کنید روی اکانت خودتون

ظرفیت هوم یک بار وارد اکانت در قسمت ‌تنظیمات مربوط‌به‌ کنسول می‌شوید و اکانت را هوم می‌کنید و هر دفعه لازم نیست وارد اکانتی که‌ ما می‌ دهیم شوید؛ شما می‌توانید حدود 20 اکانت مختلف را در کنسول خود هوم کنید و هر اکانت جدید را می‌توان ۵ بار هوم کرد، اما فقط می‌توان آن ‌را در یک کنسول استفاده کرد و نمی‌شود در ۵ کنسول مختلف همزمان استفاده کرد

بخوانید  Dead Space Remake هر آنچه که باید بدانید

ظرفیت پیسی، فقط مختص استفاده کردن روی کامپیوتر است

ظرفیت کامل هم شامل هوم و غیر هوم می‌شود که ۲ نفر همزمان می‌توانند از آن استفاده کنند.

در سایت مایکروایکس گیم پس ها با ظرفیت 1 ماهه ، 2 ماهه ، 3 ماهه ، 5 ماهه و 13 ماهه موجود است .

آیا گیم پس های مایکروایکس استور قانونی است ؟

باید گفت که تمامی گیم پس ها و اکانت های مایکروایکس استور قانونی بوده و باعث بن شدن سایت تان نمیشود.

خرید گیم پس از مایکروایکس استور

برای خرید گیم پس ایکس باکس از مایکروایکس استور فقط کافی است وارد سایت شوید ، حساب کاربری خود را ایجاد کنید و بعد از قسمت محصولات سایت گیم پس مد نظر خود را انتخاب کنید و پرداخت کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یک گیمر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر