تأکید استودیو لاریان روی انتشار نسخه ایکس باکس Baldur’s Gate 3 پیش از پایان سال


با اینکه Baldur’s Gate 3 برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه شده است، اما هنوز تاریخ انتشار این بازی برای ایکس باکس مشخص نیست.

بازی Baldur’s Gate 3 استودیو Larian پس از انتشار برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 مورد تحسین گسترده‌ی منتقدها قرار گرفت و با استقبال عالی گیمرها روبه‌رو شد. لاریان هم روی بهبود عملکرد و افزودن ویژگی‌های جدیدی نظیر کراس-پلی مولتی‌پلیر به بالدرز گیت ۳ تمرکز دارد و هم در تلاش برای آوردن بازی به ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در سال جاری است.

سوئن وینکه، کارگردان Baldur’s Gate 3 گفته بود که این بازی نقش‌آفرینی بین ماه‌های سپتامبر و نوامبر در دسترس کاربران ایکس باکس قرار می‌گیرد، اما باتوجه‌به اینکه ماه اکتبر به پایان نزدیک می‌شود، نگرانی برخی از کاربرهای ایکس‌باکس کاملا قابل درک است. بااین‌حال مایکل دوز، مدیر انتشارات استودیو لاریان اخیرا در توئیت جدیدی تأکید کرد که تغییری در برنامه آن‌ها برای عرضه بالدرز گیت ۳ برای ایکس باکس پیش از پایان سال ۲۰۲۳ به‌وجود نیامده است.

استودیو Larian به‌دلیل مشکلات مربوط‌به کو-آپ اسپلیت‌-اسکرین در نسخه ایکس باکس سری اس از عرضه همزمان بازی برای همه کنسول‌ها صرف‌نظر کرد و انتشار نسخه ایکس باکس Baldur’s Gate 3 را به زمان دیگری موکول کرد. در زمان انتشار بالدرز گیت ۳ قابلیت کو-آپ اسپلیت‌-اسکرین تنها در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس قرار می‌گیرد. این ویژگی می‌تواند با به‌روزرسانی‌های پس از عرضه به نسخه ایکس باکس سری اس راه پیدا کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Call Of Duty: Warzone بهترین بارگیری سلاح برای فصل 2 MW3