خرید و فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل ️ | 1gamer

در حالت چند نفره بازی Call of Duty Mobile، گاهی پیروز می‌شوید و گاهی شکست می‌خورید؛ ولی باید شجاعانه ادامه دهید. مودهای بسیار زیادی در این حالت وجود دارند که باید به همراه تیم‌تان و یا به تنهایی در آن‌ها شرکت کنید و حریفان خود را شکست بدهید. این بخش با ظرفیت بیش از ۱۰۰ بازیکن گنجایش دارد که شما می توانید به همراه گروه های تک نفره، دونفره و چهار نفره بازی کنید.

  • به‌طور کلی باید سعی کنید نقشه‌ی بازی را شناخته و در جایی فرود بیایید که تجهیزات خوبی داشته و خیلی هم شلوغ نباشد.
  • برای آشنایی با بازی کال آف دیوتی موبایل و امکانات جذاب آن با ما در آی گیم همراه باشید.
  • همراه با بروزرسانی سیزن جدید، لوگوی مخصوص این رویداد هم به بازی اضافه شده.
  • برای انجام این کار، لازم است که وارد منوی اصلی بازی شوید و روی گزینه با شکل آدمک کلیک کنید.
  • با شرکت در این ماموریت­ها، به عنوان پاداش به شما سی پی رایگان تعلق می­گیرد.

بله شما پس خرید سی پی می­توانید وارد بتل پس اکانت خود شوید و از آن­جا اقدام به تغییر حالت اکانت خود به اکانت پرمیوم و پرمیوم پلاس نمایید. علاوه بر موارد بالا، شما با داشتن سی پی می­توانید به طور روزانه در گردونه شانس بازی کالاف شرکت نمایید و برنده جوایز مختلف شوید. بعد از خرید سی پی می­توانید سکه بخرید که با استفاده از آن می­توانید کارهای هیجان انگیزی در بازی انجام دهید. به طور مثال، می­توانید وارد بخش premium pass یا premium pass plus شوید. همان­طور که گفته شد، با استفاده از اکانت فیسبوک خود می­توانید به راحتی بازی خود را بازگردانی کنید و نگرانی از بابت پاک شدن این بخش از بازی نداشته باشید. بله، شما با خرید سی پی می‌توانید برای اکانت خود بتل پس و بتل پس پلاس خریداری کنید.

بخوانید  رفع مشکل ساییدگی سیم شارژر لپ تاپ مرکز جامع تعمیرات دیجی تعمیر-شارژر لپتاپ مستر جانبی

خرید بازی کال آف دیوتی موبایل کد 44470

مجله خبری یک گیمر اول سال 2023 کالاف دیوتی موبایل برای گوشی‌های اندروید منتشر شده و هم اکنون در جریان است شما در این سیزن از بازی به ویژگی‌های جدیدی به مناسبت سال نو چینی دسترسی دارید. این فصل از 28 دی ماه در دسترس قرار گرفته و تقریبا بیش از 2 ماه به طول می‌انجامد و در این مدت بازیکنان اجازه دارند جوایز محدود را به اکانت خود برای همیشه اضافه کنند. به همین خاطر شما می توانید به راحتی و با پرداخت وجه رایگان کشور، خرید CP کالاف دیوتی موبایل گیم جم داشته باشید. همچنین اگر در مسابقات خوب عمل کنید، به احتمال زیاد برای فصل بعد نیازی به خرید سی پی کالاف موبایل برای فعال سازی مجدد نخواهید داشت.

آیا حتما باید سی پی را خرید؟ نمی توان به صورت رایگان آن را به دست آورد؟

لذت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل در این سایت با دارای نماد الکترونیک 2 ستاره و همینطور خرید مطمئن و ایمن cp برای شما در موجو شاپ فراهم شده است. اگر قصد خرید سی پی بازی کالاف دیوتی را دارید، باید با روش‌های انجام این خرید آشنایی داشته باشید. به طور کلی دو روش برای خرید ارز رایج گیم کالاف دیوتی موبایل وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان خرید مستقیم از فروشگاه بازی و خرید از سایت‌های واسطه اشاره کرد. یکی از دوراهی‌های سخت گیمرها انتخاب میان بازی کال آو دیوتی موبایل و پابجی است. زمانی که PUBG عرضه شد، کمتر کسی تصور می‌کرد که این بازی بتواند جایگزین دیگری پیدا کند.

بخوانید  خرید اکانت کلش اف کلنز فروشگاه کلشه | 1gamer

Call Of Duty Offer

تمامی حقوق اين وبسايت متعلق به پارسی دانلود مي باشد و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز است. به شما این تضمین را می دهیم که از شماره تماس شما به هیچ عنوان استفاده تبلیغاتی نشود – شماره موبایل شما برای اطلاع رسانی شما از پاسخ به نظرتان دریافت می گردد. برای جلوگیری از پریدن اکانت شما و پیشرفت تان حتما بازی خود را روی حساب فیسبوک ذخیره کنید. برای به‌ دست‌آوردن اسلحه بیشتر و تجربه بازی تا حدودی آسان، در نقشه Nuketown بازی کنید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر