رفع مشکل ساییدگی سیم شارژر لپ تاپ مرکز جامع تعمیرات دیجی تعمیر-شارژر لپتاپ مستر جانبی

حتی بررسی دو شاخه، سایر رابط های موجود می تواند در این باره خیال شما را از منظر سلامتی باتری و شارژر خود راحت نماید و به شما کمک کند تا بهتر موضوع را تحلیل کنید. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی تاپ رایان فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. برای انجام این کار مسیرStart → Control Panel → Power Options را در ویندوز طی کنید.

نکات مهم دربارۀ نگهداری از آداپتور (ADAPTOR) لپ تاپ

اولین مرحله ی بررسی و ترمیم شارژر لپ تاپ اچ پی تست آداپتور هست. اگه لپ تاپ شما شارژ نشه، همکارای ما در نمایندگیتعمیرات اچ پیاول آداپتور رو تست می کنن تا مطمئن بشن که مشکل از این قطعه س و ارتباطی با باتری یا مدار های لپ تاپ نداره. برای تست آداپتور، باید کابل برق آداپتور به پریز مدار لامپ سری وصل بشه و لامپ روشن و خاموش بشه. بعدش باید کابل از پریز جدا بشه و در کمتر از 10 ثانیه دوباره متصل بشه. ایسوس یکی از شرکت های مطرح در صنعت دیجیتال و سازه های الکترونیک به شمار می‌آید و دارای اعتبار قابل قبولی در جهان میباشد. لپ‌ تاپ‌های مدل ایسوس دارای طراحی و ساخت بسیار مناسب و کارآمدی میباشند.

برای تنظیم این مورد و تعدادی دیگر از گزینه‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی، Power & sleep را در بخش System تنظیمات در ویندوز یا Energy Saver از System Preferences در macOS انتخاب کنید. چراغ رو‌میزی دستگاه لنوو روی یک بازو سوار شده است که می‌توان ارتفاع و زاویه آن را تنظیم کرد و تقریباً می‌تواند در هر جهتی قرار گیرد تا چهره یا اشیای روی میز شما را روشن کند. کاربران می‌توانند برای مطابقت با محیط خود از سه گزینه دمای رنگ آن استفاده کنند که شامل 3,000K (سفید زرد)، 4500K (سفید سرد) و 6500K (نور روز) می‌شود. همچنین روشنایی آن را می‌توان تا 1600 لوکس برای فاصله 0.5 متری افزایش داد. ویژگی اصلی این دستگاه، وب‌کم Lenovo Go 4K Pro است که به‌عنوان یک دوربین مستقل هم عمل می‌کند و برای کنفرانس‌های ویدیویی و استریم با وضوح بالا طراحی شده است.

بخوانید  PUBG MOBILE برنامه‌ها در Google Play | 1gamer

لپ تاپ 16 اینچی ایسوس مدل Vivobook PRO 16X N7600PC-KV098

از طرفی استفاده از یک شارژر ضعیف و خراب، باعث کم شدن عمر باتری می قیمت شارژر لپ تاپ شود. عوامل دیگری از جمله استفاده بیش از حد، خیس شدن، اتصالی کردن، قطع شدن سیم و… باعث می شود شارژرهای لپ تاپ کیفیت اولیه خود را از دست بدهند. HDMI نمی تواند لپ تاپ ایسوس شما را شارژ کند و بایستی حتماً از شارژر لپ تاپ ایسوس اصل و اورجینال برای شارژ کردن دستگاه لپ تاپ استفاده کنید. در این مقاله نیز قصد داریم تا به بررسی شارژر لپ تاپ ایسوس بپردازیم. وقتی پین ورک را به عنوان مرکز تخصصی تعمیر شارژر لپ تاپ خود انتخاب می­‌کنید، خیالتان راحت باشد که فرآیند تعمیرات با کمترین قیمت انجام می­‌شود.

  • شما خریداران عزیز می توانید با تطبیق این موارد با شارژر خود، خریدی مطمئن داشته باشید.
  • برق رسانی ضعیف به باتری لپ تاپ آن را شدیدا داغ می‌کند و با گذشت زمان به تمام قسمت‌های سخت‌افزاری لپ‌تاپ آسیب می‌زند.
  • در هنگام قطع کردن اتصال شارژر لپ تاپ، سیم ان را محکم ار پریز نکشید.
  • گارانتی ، شامل تمام قطعات (بجز باطری و شارژر که دارای گارانتی تعویض هستند ) ، میشود.
  • آداپتور لپتاب باید از نظر ولتاژ و آمپر ورودی با دستگاه شما همخوانی داشته باشد و نوع کابل آن هم متناسب با ورودی شارژر لپ تاپ شما باشد.
رفع مشکل ساییدگی سیم شارژر لپ تاپ مرکز جامع تعمیرات دیجی تعمیر-شارژر لپتاپ مستر جانبی برای این کار، می‌توانید برچسب سرویس (که معمولاً پشت لپ‌تاپ شما متصل شده است) یا آجر شارژر قدرت را بیابید. بهم ریختن تنظیمات لپ تاپ یکی از دلایل شارژ نشدن باتری آن است. برای اینکه وضعیت تنظیمات پاور لپ تاپ را بررسی کنید، از مسیر Control Panel به Power Option بروید و گزینه Change plan setting را انتخاب کنید.

بخوانید  دریچه بازدید دریچه بازدید کناف شرکت آدلی آرا بنا هزینه اجرای دریچه بازدید دریچه دسترسی

اهمیت تست شارژر لپ تاپ

تحریریه مجله بازی یک گیمر