خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی موبایل cp call of duty تاپ جم شاپ | 1gamer

طبیعی است که هر چقدر این آیتم ها خاص‌تر و ویژه‌تر باشند، مجله خبری یک گیمر مورد نیاز برای دریافت آن‌ها نیز بیشتر می‌شود. با توجه به تحریم‌هایی که از سمت اکتیویژن و گوگل پلی برای کاربران ایرانی وجود دارد، به صورت مستقیم نمی‌توانید سی پی کالاف دیوتی را خریداری کنید. اما شما می‌توانید با مراجعه به سایت خرید سی پی، سایت آی گیم، اکانت کالاف دیوتی موبایل خود را شارژ کنید.

  • به همین منظور میتوانید از طریق همین صفحه مقدار سی پی ای که بسته به نوع اسکین مورد نظر در بازی احتیاج دارید اقدام به خرید کنید .
  • چنانچه یکی از این دو گزینه را انتخاب کنید، برای برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل با فراینده ساده‌ای روبرو خواهید بود.
  • تقریبا بسیاری از افراد با عرضه شدن بازی جدید کال اف دیوتی موبایل، گیم پلی محبوب آن را پسندیده و برای زیباتر کردن محیط بازی خود و همچنین برای پیشرفت سریعتر در بین رقبا، سی پی کال اف دیوتی را تهیه میکنند.
  • برای جلوگیری از پریدن اکانت شما و پیشرفت تان حتما بازی خود را روی حساب فیسبوک ذخیره کنید.
  • این بازی ساختاری گروهی دارد که به همین دلیل لازم است تا کاربران برای داشتن هم تیمی‌های حرفه‌‏ای و مسلط به بازی تلاش کنند.

نکته‌ای که باید در ذهن داشته باشید این است که تمرکز و دقت بالا در بازی کلید موفقیت است. البته این تمرکز باید با یک برنامه و پلن هدفمند همراه باشد.برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل در صورت دیلیت اکانت شدن شما در کمترین زمان بسیار مهم است. کالاف دیوتی موبایل سبک بتل رویال نیز ارائه می­کند و می­توان به صورت چندنفره، تکی یا دونفره در این حالت به رقابت پرداخت. به طور کلی پوکو مدل‌های قدرتمند و قیمت‌ مناسبی را عرضه می‌کند که همگی از نظر سخت‌افزاری عملکردی عالی دارند و اگر به دنبال بهترین گوشی برای اجرای کالاف دیوتی موبایل باشیم و نخواهیم هزینه‌ی زیادی صرف کنیم، مدل‌های این برند جلوی رویمان صف می‌کشند. یکی از اقتصادی ترین و بهترین گوشی ها برای بازی کالاف دیوتی این میانرده‌ی شیائومیست که با توجه به تراشه‌ پردازنده اسنپدارگون ۷۲۰G که در بطن آن قرار گرفته، قادر به اجرای این بازی یا تنظیمات گرافیکی اولترا و متوسط ۴۰ فریم در هر ثانیه است.

بخوانید  خرید Clash Of Clans جم کلش آف کلنز پیدو گیم | 1gamer

حالت‌های بتل رویال

در بخش بتل رویال سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل نیز شاهد طبقه بندی جدیدی هستیم که ظاهری شیک‎تر و مرتب‌تر از قبل دارد. هنگام بازی کردن کالاف دیوتی موبایل همیشه گزینه Aim Assist را برای دقت بیشتر حین تیراندازی فعال کنید. علاوه بر این، گزینه Quick Run برای دویدن سریع‌تر و Fixed R-Fire برای شلیک ساده‌تر را فعال کرده و از فعال بودن Joystick Auto-Sprint برای دویدن اتوماتیک نیز غافل نشوید. تمام این‌ها برای داشتن تجربه‌ای بهتر و حرفه‌ای‌تر از یک بازی شوتر مثل کالاف دیوتی موبایل به کار می‌آیند و فقط عادت کردن به آن‌ها ممکن است کمی بیشتر طول بکشد.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با UID

بازیکن قادر است از قسمت استور درون بازی کال اف با سی پی برای شخصیت خود اسلحه‌های قدرتمند، باندل، گردانه شانس و اسکین خریداری کند. علاوه بر این موارد، شما با هزینه کردن سی پی می توانید امکاناتی را که در بازی در اختیار دارید ارتقا دهید. برای خرید سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل کافیست درون بازی وارد فروشگاه شده و هر چقدر که نیاز دارید بخرید. اگر برای خرید پول بازی با ارزهای رایج و مورد قبول مشکل دارید می توانید از خدمات آی گیم برای خرید پول بازی کالاف بهره مند شوید. این مدل هم در جایگاه خود خوش‌قیمت‌ترین و بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی موبایل است که می‌توانید پیدا کنید.اگر از این گوشی برای کالاف استفاده کنید می‌توانید با تنظیمات گرافیکی high به متوسط ۴۳ فریم در هر ثانیه دست یابید.

روش برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل

درضمن فیلو بهت این امکان رو میده که با آپلود ویدیو، درآمد آنلاین خیلی خوب داشته باشی. هنگاهی که برای اولین بار call of duty mobile را روی گوشی خود نصب کنید، با سه مورد برای ادامه بازی مواجه می‌شوید. این بازی برای اجرا اندروید 4.3 به بالا، رم 3 کیک بایت، حافظه داخلی 2.5 گیگابایت و برای سیستم عامل ای او اس ios 9 به بالاو 2.5 گیگ حافظه داخلی، نیاز دارد.

بخوانید  طراحی باغ عروسی باغ آتلیه ساخت باغ تالار مجلل ویلا استودیو | elitarchgroup

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر