کتاب ها و رمان های گرافیکی آلن مور در آمازون به فروش می رسد

آلن مور بیشتر به خاطر رمان‌های گرافیکی برنده جوایزش مانند The Watchmen و V For Vendetta شناخته می‌شود، اما او همچنین رمان‌های نثری عالی نوشته است، و آنها با قیمت‌های بسیار پایین در آمازون به فروش می‌رسند.

اورشلیم اثر آلن مور
اورشلیم اثر آلن مور

بیشترین تخفیف برای رمان حماسی سه جلدی او به نام اورشلیم است. رمان کامل بیش از 1200 صفحه است و داستانی را روایت می‌کند که قرن‌ها را در بر می‌گیرد و داستان‌هایی از خانه دوران کودکی مور در نورث همپتون، انگلستان، با اسطوره‌شناسی، و فیزیک نظری را در هم آمیخته است. مجموعه شومیز معمولاً با قیمت 35 دلار به فروش می رسد، اما شما می توانید آن را با تنها 10 دلار (با حمل 4 دلار) از آمازون تهیه کنید. از طرف دیگر، می توانید آن را مستقیماً از آمازون به قیمت 18 دلار با ارسال رایگان Prime خریداری کنید – فقط مطمئن شوید که آمازون را در کادر “فروشندگان دیگر در آمازون” انتخاب کنید.

برخی از دیگر کتاب‌های نثر مور نیز در آمازون موجود است، از جمله مجموعه داستان کوتاه Illuminations: Stories و رمان صدای آتش.


معاملات رمان گرافیکی آلن مور

Batman: The Killing Joke، V for Vendetta و Watchmen
Batman: The Killing Joke، V for Vendetta و Watchmen

اگر به معاملات زیاد رمان‌های گرافیکی مور نیز اشاره نکنیم، بی‌حوصله خواهیم بود. فروش قابل توجه شامل نسخه غول پیکر Watchmen Collector's Edition با قیمت 60 دلار (125 دلار) و بسته نرم افزاری V For Vendetta است که شامل یک ماسک V کلکسیونی و نسخه شومیز این کمیک با قیمت 26 دلار (35 دلار) است. همچنین می‌توانید معاملاتی را در مورد از جهنم، بتمن: شوخی قاتل، و دیگر رمان‌های گرافیکی آلن مور که در زیر فهرست شده‌اند، بیابید.

بخوانید  چگونه در پیش خریدهای رایانه شخصی Monster Hunter Stories قبل از عرضه در ماه آینده صرفه جویی کنیم

اگر قبلاً چندین نسخه از Watchmen دارید، به زودی این فرصت را خواهید داشت که نسخه دیگری را به قفسه خود اضافه کنید. به‌عنوان بخشی از مجموعه کمیک‌های فشرده دی‌سی، Watchmen در ۴ ژوئن به صورت جلد شومیز کوچکی ساخته می‌شود. شما می توانید آن را فقط با 10 دلار پیش خرید کنید و این نسخه مقرون به صرفه احتمالاً در جیب پشتی شما جا می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر