بسته‌ای از جعبه‌های خالی بازی Nintendo Switch را با ۵۰ درصد تخفیف دریافت کنید

کیس های بازی Nintendo Switch در حال حاضر با قیمت بسیار پایین در آمازون به فروش می رسد. شما می توانید یک بسته 10 تایی کیس شفاف را فقط با 15 دلار (معمولاً 25 دلار) یا یک بسته 30 تایی با قیمت 25 دلار (50 دلار) تهیه کنید. (h/t Wario64)

اگرچه جعبه‌های بازی عمومی گاهی اوقات می‌توانند کیفیت پایین‌تری نسبت به جعبه‌های بازی رسمی داشته باشند، این جعبه‌های بازی Switch خاص توسط Limited Run Games به فروش می‌رسند که نسخه‌های فیزیکی از عناوین کمیاب یا ارزان قیمت مانند Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredders Revenge، Anodyne 2 و موارد دیگر را منتشر می‌کند.

اکنون، خرید قاب‌های ساده بازی Switch ممکن است بیهوده به نظر برسد، مخصوصاً در مقادیر زیاد، اما در واقع دلایل خوبی برای بازگرداندن آن‌ها وجود دارد، مانند جایگزینی قاب‌های گمشده یا آسیب‌دیده برای بازی‌هایی که قبلاً دارید. همچنین اگر بازی‌های دست دوم را در جعبه‌های عمومی می‌خرید یا گاری‌های انبوه دارید که می‌خواهید با خیال راحت ذخیره کنید، یا اگر یک مجموعه‌دار هستید که نسخه‌های کامل را در جعبه جمع‌آوری می‌کنید، مفید هستند. هک، حتی می‌توانید از آن‌ها برای پروژه‌های طرفداران استفاده کنید، مانند ایجاد جعبه‌هایی برای بازی‌هایی که فقط به‌صورت دیجیتالی مالک آن هستید یا ایجاد قاب‌های DIY با پوشش‌های جایگزین.

کیس های بازی Nintendo Switch توسط Limited Run Games
کیس های بازی Nintendo Switch توسط Limited Run Games

دلیل شما برای خرید کیس های بازی سوییچ اضافی هرچه که باشد، این تخفیف های محدود فرصت خوبی برای خرید تنها با چند دلار است.


چند محصول دیگر Limited Run Games نیز در آمازون به فروش می رسد، از جمله چندین عنوان منتشر شده توسط این شرکت مانند Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge Anniversary Edition برای PS5 با قیمت 31 دلار (35 دلار)، پلتفرمر مستقل Toodee و Topdee با قیمت 20 دلار (به جای 20 دلار). 35 دلار). 35 دلار)، تیراندازی ریتم BPM: گلوله در دقیقه به قیمت 28 دلار (به جای 40 دلار) و بیشتر. لیست زیر را برای چند تخفیف دیگر بررسی کنید یا تمام معاملات بازی های اجرا شده محدود در آمازون را مرور کنید.

بخوانید  هیجان کارگردان The Last of Us از بازی چندنفره اش فاش شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر