هیجان کارگردان The Last of Us از بازی چندنفره اش فاش شد

کارگردان The Last of Us اعلام کرده است که از رونمایی از بازی چند نفره و خودمختار این مجموعه بسیار خوشحال است.

رئیس Naughty Dog افزود: “آنچه تیم توسعه داده است بسیار جالب است. این پروژه با بازی هایی که من انجام می دهم بسیار متفاوت است؛ زیرا توسط افراد مختلف ساخته شده است. اما این پروژه من را هیجان زده می کند. دیدن بازی های دیگر جذاب خواهد بود. مردم در این دنیای آفریده شده داستان را هدایت می کنند و چگونه با هم جمع می شوند.

طی مراسمی که به مناسبت پخش سریال The Last of Us از شبکه HBO برگزار شد، نیل دراکمن بار دیگر تایید کرد که این بازی چند نفره و مستقل به عنوان پروژه بعدی Naughty Dog شناخته می شود. به نظر می رسد با وجود اینکه دراکمن کارگردانی و نویسندگی قسمت اصلی این بازی را بر عهده نداشته است، اما اشتیاق زیادی به آن دارد.

نیل دراکمن، رئیس استودیو Naughty Dog، به خوبی می‌داند که طرفداران مشتاق نمایش The Last of Us Part 3 هستند. با این حال، قبل از زمان اعلام این خبر، Naughty Dog باید بازی چند نفره مستقل خود را منتشر کند. به گفته دراکمن، این بازی چند نفره به اندازه آثار تک نفره قبلی Naughty Dog خواهد بود و حتی ممکن است از جهاتی بزرگتر باشد. در حالی که دراکمن جزئیات بیشتری از داستان و گیم پلی بازی چند نفره The Last of Us ارائه نکرد، اما به بازیکنان قول داد که امسال اخبار بسیار بیشتری در مورد آن خواهند شنید.

بخوانید  حملات سریع چاکی را در تریلر جدید Dead by Daylight نشان دهید

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

نیل دراکمن به عنوان تهیه کننده این بازی چندنفره عمل می کند و سازندگان با تجربه Uncharted و The Last of Us مانند Vineet Agarwal، Joseph Pettinati و Anthony Newman تیم سازنده آن را بر عهده دارند. Naughty Dog قبلا تایید کرده بود که قبل از انتشار The Last of Us Part 2، مراحل ساخت این بازی چند نفره را آغاز کرده اند و این پروژه در حال حاضر جاه طلبانه ترین کار آنهاست و دنیای این سری را بیشتر گسترش خواهد داد.