جزئیات هسته زرهی در مصاحبه جدید فاش شد | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

این سفارشی سازی کلید غلبه بر سختی بازی خواهد بود که به دلیل آزمون و خطای امتحان کردن ترکیب های مختلف سکه، کمی با سختی دیگر بازی های FromSoftware متفاوت خواهد بود. گفته می‌شود که مونتاژ مکانیکی این بار بصری‌تر است، زیرا برای تازه واردان این سری کاربرپسند است. داستان نیز تازه وارد است و با هیچ یک از عناوین قبلی ارتباطی ندارد.

به گفته Ogura، ادامه فرنچایز Armored Core هرگز مورد سوال قرار نگرفت زیرا تعدادی از کارکنان علاقه زیادی به ایجاد عنوانی جدید داشتند. تیم می خواست فاصله کوتاه تری بین Armored Core: Verdict Day در سال 2013 و بازی جدید وجود داشته باشد، اما با توجه به بسیاری از بازی های دیگر که در طول سال ها در دست ساخت بودند، تیم احساس کرد منابع محدودی برای کار با آن ها دارند. برخی از این بازی های دیگر عبارتند از: Dark Souls 2 و 3، Bloodborne، Sekiro: Shadows Die Twice و Elden Ring. توسعه دهندگان تمام درس هایی را که از زمان خود در این بازی ها آموخته اند گرفته اند و از آن تجربیات برای ایجاد نوع جدیدی از اکشن برای سری Armored Core استفاده کرده اند. با این حال، این بدان معنا نیست که بازی برای طرفداران بازگشته کاملاً متفاوت خواهد بود، Ogura گفت که گیم پلی Armored Core: Fires of Rubicon به بازیکنان آزادی می دهد و هدف آن آزاد نگه داشتن مونتاژ و سفارشی سازی مورد علاقه طرفداران است.

در مورد دخالت میازاکی، او به عنوان کارگردان اولیه بازی Fires of Rubicon عمل کرد. میازاکی، همراه با کارگردان و تهیه کننده، کنت چان، با دیگران برای ایجاد نقشه بازی، اکشن ها و بسیاری دیگر از عناصر اصلی پایه و اساس بازی کار کردند.

بخوانید  16 Movies Streaming In April 2024 That You Need To Watch Right Now

تحریریه مجله بازی یک گیمر