جدا شدن سه بازی دیگر از سرویس Game Pass در جولای 2023


بازی‌هایی مانند Spelunky 2 در هفته‌های آینده از دست دارندگان Game Pass حذف خواهند شد.

در ابتدای جولای 2023، مایکروسافت عناوین بازی هایی را که در این ماه از سرویس Gamepass حذف خواهند شد، اعلام کرد که در آن شاهد خروج بازی معروف 2 بعدی roguelike از استودیوهای Mossmouth و BlitWorks هستیم.

طبق اطلاعات منتشر شده، سه بازی Exo One، Paw Patrol The Movie: Adventure City Calls و Spelunky 2 اولین گیم پس منتشر شده برای جولای 2023 هستند که قرار است در تاریخ 15 جولای (24 تیر) از این سرویس اشتراک بازی حذف شوند.

البته طبق روال هر ماه سرویس Game Pass باید منتظر عرضه بازی های دیگر در نیمه دوم جولای 2023 باشیم همچنین در روزهای آینده باید منتظر معرفی بازی ها باشیم. لیست اولین بازی های نیمه اول تیرماه.

انتشار Spelunky و Spelunky 2 در نینتندو سوییچ در تابستان 2021

هنوز اطلاعات زیادی در مورد اینکه چه بازی‌هایی برای ماه جولای به سرویس Game Pass می‌آیند وجود ندارد، اما بر اساس اعلام‌های قبلی، می‌دانیم که این پنج بازی عبارتند از Arcade Paradise، Sword and Fairy 7 Techtonica، The Wandering Village، Venba و شوتر آنلاین Capcom. اگزوپریمال، در میان دیگران. بازی‌های منتخب در روزهای مختلف این ماه برای دارندگان سرویس Game Pass روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های Xbox در دسترس خواهند بود.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  حداکثر سطح هوش مصنوعی Street Fighter 6 به حرفه ای ها زمان سختی می دهد