حداکثر سطح هوش مصنوعی Street Fighter 6 به حرفه ای ها زمان سختی می دهد

بسیاری از ویدیوها، مانند این یکی از سازنده محتوای بازی های مبارزه ای معروف ماکسیمیلیان دود یا این یکی از jmcroft، نشان می دهد که پردازنده های سطح حداکثر Street Fighter 6 چقدر می توانند تنبیه کننده باشند. به نظر می رسد آنها هر پرش و پرتاب را پیش بینی می کنند و مشکلی در انجام ترکیب های بسیار بهینه ندارند که می توانند نیمی از نوار سلامتی حریف را در یک چشم به هم زدن از بین ببرند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

حتی حرفه‌ای‌ها، مانند اسطوره Street Fighter و قهرمان چندگانه EVO دایگو، به نظر می‌رسد که در حال مبارزه هستند. آ ویدئو مبارزه او با سطح 8-CPU Ryu باعث می شود که او را فریاد بزند: “او خیلی خوب است!” و “او شگفت انگیز است!” در حالی که دور به دور باخت او در یک جا تا آنجا پیش می رود که می گوید CPU «قطعاً تقلب می کند» و نحوه فشار دادن دکمه ها توسط CPU «خداوندانه» است.

jmcrofts در ابتدای ویدیوی خود با عنوان «Fighting Game AI خیلی دور است» می‌گوید: «این روزها هوش مصنوعی بسیاری از جنبه‌های زندگی ما را در اختیار گرفته است، اما من اجازه نمی‌دهم ربات‌ها برنده شوند. سپس بارها و بارها مورد ضرب و شتم قرار می گیرد، حتی تا آنجا پیش می رود که یک پیشخوان مرگ راه اندازی می کند. وقتی او در نهایت یک راند را برد، بلافاصله در دور بعدی سلاخی می‌شود، گویی هوش مصنوعی می‌خواهد به او امید بدهد، اما وقتی این امید از او ربوده می‌شود، دردناک‌تر می‌شود.

بخوانید  معاملات دوشنبه سایبری آمازون اکنون فعال است - در اینجا بهترین تخفیف ها وجود دارد

نسخه ی نمایشی جنگنده بعدی کپکام هم اکنون بر روی تمامی پلتفرم ها در دسترس است که به بسیاری از تولیدکنندگان محتوا و گیمرهای بسیار ماهر این فرصت را داده است تا بازی را آزمایش کنند، اگرچه نسخه ی نمایشی کاملا ساده است (تنها دو شخصیت Ryu و Luke برای بازیکنان در دسترس هستند) ، امکان بازی در برابر حریفان هوش مصنوعی را ارائه می دهد.

مخالفان با هوش مصنوعی Street Fighter 6 به تجارت می پردازند و دردسرهای جدی را به حرفه ای های باتجربه بازی های مبارزه ای تحمیل می کنند.

مخالفان CPU در Street Fighter 6 دارای هشت سطح دشواری مختلف برای انتخاب هستند. اکثر این سطوح حتی برای تازه واردان هم چندان دشوار نیستند. اما نگاهی گذرا به محتوای مربوط به Street Fighter 6 در یوتیوب نشان می‌دهد که بسیاری از بزرگ‌ترین سازندگان و بازیکنان در جامعه بازی‌های مبارزه‌ای برای مقابله با پردازنده‌های Tier 8 بازی، به‌ویژه Ryu، مشکل دارند.

Street Fighter 6 در تاریخ 2 ژوئن برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X|S و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. آخرین نسخه از فرنچایز بازی‌های مبارزه‌ای تحسین‌شده دارای قابلیت بازی متقابل روی همه پلتفرم‌ها و بازیابی نت کد، و همچنین حالت تک‌نفره قوی به نام World Tour است که در آن بازیکنان می‌توانند یک شخصیت سفارشی ایجاد کنند، سطح بالاتری داشته باشند و حرکات شخصیت‌ها را یاد بگیرند. مانند ریو و چون لی. اولین موج DLC Street Fighter 6 شخصیت های دیگری مانند رشید و آکوما را در سال آینده معرفی خواهد کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر