فیلم پیش درآمد یک مکان آرام در CinemaCon نشان می دهد که چگونه همه چیز شروع شد

همچنین تصاویری از مردم وجود دارد که یاد می گیرند برای زنده ماندن باید سکوت کنند و هرج و مرج زیادی وجود دارد. این یک مکان آرام در یکی از پر سر و صداترین شهرهای کره زمین است. این سکانس با خزیدن لوپیتا زیر ماشین برای مخفی شدن به پایان رسید، اما شخصی که توسط یک بیگانه مورد حمله قرار گرفته بود، پاهای او را می‌گیرد و درخواست کمک می‌کند.

این سومین فیلم از مجموعه Quiet Place خواهد بود و دنباله‌ی 2020 را دنبال می‌کند که شخصیت و خانواده امیلی بلانت را در فیلم اول نشان می‌دهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در حالی که فیلم هنوز یک سال تا اکرانش فاصله دارد، این فیلم به ما ایده ای از روزی را داد. در نیویورک و شخصیت ناشناس لوپیتا در اتوبوس با گربه اش باز می شود. ناگهان صداهای غول پیکر عجیبی در اطراف به گوش می رسد. اتوبوس می ایستد و تهاجم بلافاصله آغاز می شود. نیمه عقب اتوبوس او کنده شده است و نیویورکی‌ها را می‌بینیم که در خیابان ایستاده‌اند و سقوط کشتی‌ها را به زمین تماشا می‌کنند و شبیه باران شهابی هستند.

شرکت کنندگان CinemaCon با اولین نگاه به پیش درآمد A Quiet Place که نشان می دهد حملات بیگانگان چگونه آغاز شد، پذیرفته شدند. این فیلم بر روی شخصیت جدیدی با بازی لوپیتا نیونگو برنده اسکار و کارگردانی کارگردان خوک مایکل سارنوسکی تمرکز خواهد کرد.

بخوانید  تلویزیون QMLED جی پلاس، تجربه همزمان کیفیت و هیجان

A Quiet Place: Day One قرار است در تاریخ 4 مارس 2024 روی پرده سینماها برود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر